Kaffe

Jeg har drukket kaffi helt til nå i helgen. Då økte kvalmen og eg klarer ikke å drikke kaffi

Elsker kaffe til vanlig men nå får jeg ikke i meg stort mer enn ett par halve kopper. Smaker ikke like godt lenger.

Noen som fortsatt drikker det? Er en kaffe dronning, men i går ble jeg så kvalm av kaffe. Lagde meg i dag og kastet opp etter kopp nr 2. Så blir ikke mere kaffe på meg nå. Har egentlig aldri drukket kaffe når jeg har vært gravid. Selv om det ikke er skadelig så føler jeg bare at det er greit og holde seg mest mulig unna det man ikke skal ha for mye av

Det kan være skadelig mtp at for mye koffein kan føre til lav fødselsvekt hos babyen. Så man skal helst ikke drikke så mye kaffe/brus/energidrikk når man er gravid. Er jo kjempebra om du ikke klarer å drikke det lenger da[emoji1]
Jeg holder meg til 1 kopp om dagen[emoji4]

Jeg drikker fortsatt kaffe, men prøver å holde meg til max 1-2 kopper for dagen. Ingen kaffe i helgene, men litt verre å holde seg unna på jobb, hehe.

I de andre svangerskapene mine har jeg sluttet å drikke kaffe når kvalmen kom. Men nå drikker jeg fortsatt en kopp eller to innimellom. Er så trøtt, så trenger det for å holde meg våken på jobb:laughing002

Har vel gått fra å drikke mange kopper til å drikke en halv kopp kaffe nå. Smaker ikke så godt lengre,men drikker litt te isteden :)

Back
Topp