Kaffe

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Noen som fortsatt drikker det? Er en kaffe dronning, men i går ble jeg så kvalm av kaffe. Lagde meg i dag og kastet opp etter kopp nr 2. Så blir ikke mere kaffe på meg nå. Har egentlig aldri drukket kaffe når jeg har vært gravid. Selv om det ikke er skadelig så føler jeg bare at det er greit og holde seg mest mulig unna det man ikke skal ha for mye av

Jeg drikker fortsatt kaffe, men holder meg til Max 3 kopper om dagen

Er veldig glad i kaffe, drakk fort 5-6 kopper til dagen før. Holder meg til to kopper nå, en på morgenen og en til etter lunchen. Heldigvis blitt vant til færre kopper nå, de første ukene slet jeg med hodepine.. men hadde jo godt av den nødvendige nedtrappingen ;)

Mener jeg ble tipset av hs om at kaffe var innenfor de siste månedene for å unngå at baby ble for stor, (storebror var giga stor) men siden jeg gikk på medisin for å bygge opp jern lageret mitt kunne jeg ikke drikke kaffe.
Veldig trist var jeg siden jeg er så kaffe avhending, men klarte å holde meg unna....

Jeg blir kvalm bare av tanken på kaffe. Får også hjertebank av det. Så jeg holder meg helt unna. Savner min daglige cappuccino!

Drikker enda kaffe, men er blitt mindre kaffe. Får fort nok av det.

Eg er ei skikkelig kaffe kjerring og kan fint drikke to kammet til dagen, men kvalmen gjør jo at det begrense seg sjøl nå hehe

Egentlig ein skikkelig kaffekjerring, men nå klarer jeg ikke lukta tvinger ned en kopp om morgenen for ikke å få så sinnsykt hodepine...

Jeg har ikke blitt så voksen at jeg har begynt å drikke kaffe enda jeg... :D

Jeg vil ha kaffe fortsatt og tar meg ca. En kopp til sammen i løpet av dagen. Orker bare litt av gangen nå da..

Forrige graviditeten drakk jeg 3 kopper om dagen hele graviditeten men denne graviditeten har jeg ikke klart lukten eller smaken.. får se om det blir bedre. Elsker egentlig kaffe

Gikk over til koffeinfri kaffe da vi oppdaget graviditeten, men etter halvannen uke så klarte jeg ikke engang lukta av kaffe:grumpy:

Tåler ikke kaffe eller lukten av kaffe mer så her står jeg over før å slippe å spy

Veldig glad i kaffe ❤️ Men nå blir det bare noen slurker, mest for å ikke få noen til å fatte mistanke.

Veldig glad i kaffe! Men er liksom ikke like godt nå.. Går ann å drikke 1 kopp, men etterpå tenker jeg bare "hvorfor drakk jeg en kopp idag igjen?" Er jo egentlig ikke noe godt lenger :(

Drikker vanligvis kaffe dagen lang, masse! Men nå klarer jeg ikke tanken en gang så begrenser seg selv. Var sånn sist og men fikk lyst på det igjen etterhvert :) så regner med det straks kommer tilbake

Er veldig glad i kaffe, men kvalmen har tatt bort all glede fra det dessverre.

Back
Topp