Kaffe?

Har byttet til koffeinfri kaffe, drikker to kopper om morgenen :)
Enn så lenge :)

Har helt i meg kaffe hver dag storsett på jobb. Vert totalt avhengig. Har faktisk ikke hatt lyst på en eneste kopp etter jeg fant ut jeg var gravid[emoji848]

Jeg sliter skikkelig med kaffen. Men jeg holder meg til to vanlige kopper nå. Har bare lyst på kaffe hele tiden!

Kjøpt koffeinfri som jeg lager meg hjemme, men tar en kopp vanlig på café eller jobb. Er skikkelig kaffekjærring, og får ikke tak i koffeinfri på caféen her. :)

Har trappa ned på kaffen. Ikke sånn supersugen som jeg bruker å være. Har tatt en kopp te til frokosten for det har fristet mer.

Prøver å holde meg til to kopper om dagen. Er jeg på besøk og allerede har drukket to kopper, så kan jeg ikke takke nei, da er jeg veldig avslørt. Veldig glad i kaffi!

Holder meg til Max 2 om dagen

Jeg drikker ikke kaffe, men er avhengig av pepsi max. Har 1 liter som maksgrense per dag, det skal være ok.

Tenker egentli ikke over hvor mye kaffe jeg drikker[emoji85] burde kanskje gjøre det. Men drikker sikkert 3-4 kopper iløpet av en dag, men hvis jeg har fri fra jobb så blir det mindre da [emoji4]

Back
Topp