Kaffe

Jeg drikker kanskje en liten, maks to kopper kaffe (sjeldent) om dagen. Noen dager drikker jeg heller vanlig te eller kamomille te/grønn te:-)

Jeg drakk også 2 kopper kaffe/pepsi max ved forrige graviditet. Med god samvittighet! ;) ikke i starten da. Da var jeg så kvalm og det fristet ikke. Det er akkurat det samme nå. Har ikke drukket på over en uke (er 6 uker nå).

Har slutta å drikke kaffe, gjorde de i mine tidligere svangerskap også. Unna meg en iskaffe i helga da.

kvalm og orker ikke tanken engang... men når den går over drikker jeg nok et par kopper:P

Jeg er veldig kaffielsker, har kapselmaskin hjemme, så jeg tar meg en eller to milde lungo, og resten av dagen blir da koffeinfri om jeg bare må ha en kopp

Har aldri drukket noe særlig kaffe. Har hatt meg en og annen iskaffe (kun én om dagen) og drakk et par glass cola i barnebursdag sist helg. Ellers styrer jeg unna :) men er nok helt innafor med en kopp til dagen for de som liker sånt

Jeg elsker kaffe, men nå klarer jeg ikke å drikke en slurk en gang... :( men en-to kopper er visst det som er anbefalt maks når man er gravid.

Back
Topp