Kaffe

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvordan er det med kaffe nå igjen?
1-2 stk koffein holding drikke per dag?
 
Mener det er det jeg har hørt også. Jeg vil plutselig ikke ha kaffe jeg :p blir spennende på jobb i helga. Da pleier jeg å drikke 5 kopper :p
 
Jeg orka ikke kaffe med førstemann, men foreløpig nå har jeg ingen problem med det og konsumerer x antall kopper til dagen.
 
Jeg orka ikke kaffe med førstemann, men foreløpig nå har jeg ingen problem med det og konsumerer x antall kopper til dagen.

Ikke jeg heller, mista helt lysten på kaffe med første mann, men det kan jo endre seg enda.
 
Elsker kaffe men.tror det er 1 kopp kaffe om dagen som er bra? Husker ikke helt :p
 
Kan jeg helt safe drikke en sånn liten iskaffe om dagen uten at det Gjør noe ?:)
Jeg tror alt med måte er mantra vårt :) Det skal nok gå kjempe fint. Jeg tok meg en iskaffe på restaurant innimellom og nevnte det for legen, men han reagerte ikke på det:)
 
Jeg drikker ikke kaffe, men en del te. Sist graviditet var jeg så kvalm i en periode, og cola var det eneste som hjalp. Leste da en oversikt over hvor mye man kunne drikke av koffein, og fant ut at hvis jeg kuttet ut alt av koffeinholdig te og kaffemocca så kunne jeg drikke ei lita flaske cola om dagen. Og den flaska var Hellig! :)
 
Snikende kaffedrikker fra november ;) se på matportalen.no. Der står det hvor mye du kan drikke av koffeinholdige drikker :)
 
Jeg er ei skikkelig kaffekjerring og har nærmest kaffe satt intravenøst til vanlig :coffee :Heartred :coffee2 :smiley-ashamed008 , meeen jeg vil jo ikke skade lillegull på noen måte så her drives det intensiv nedtrapping. Jeg må ha en våkne-opp-kopp om morgenen godt blandet med melk. Målet er rett og slett å kutte kaffe helt. Jeg er også veldig glad i te, har for det meste alltid 5 ulike sorter stående og tenker gå over til disse helt og fullt ( de uten koffein).
Har også lest at for mange kopper av enkelte sorter urtete ikke er å anbefale, men da tror jeg man begynner å snakke om en liter for dagen av samme sort. Alt- med- måte, er nok ganske trygt.
Jeg er nok av de som tenker veeeeeeldig på "do's and don'ts " under graviditeten. Så mye at mange her helt sikkert vil begynne å le både på den ene og andre måten : :smiley-angelic008

Jeg finner typisk mye på :computer005 , selv om alle vet at man ikke kan tro på alt man finner her.

Det er ganske enkelt fordi jeg har hatt så vanskelig for å bli gravid, at nå når jeg endelig er det så vil jeg ikke gjøre NOE galt. Gjøre alt jeg kan for at :angel13 skal være frisk og :happy093 inne i meg.
 
Er glad jeg har mistet helt lysten på kaffe, det er så vane å drikke litt for mye på jobb men nå blir jeg småkvalm bare av lukten :confused:
 
Back
Topp