Kaffe

FrøkenGravida

Blir kjent med forumet
Med mine 2 første drakk jeg aldri kaffe eller energidrikk.. aldri i mitt liv. Dette begynte for 9 mnd siden en periode jeg var ekstremt utslitt. Jeg har nå begynt å like de kaffe koppene på morningen. Er det lov?

Takk for svar :) er så trøtt om dagene.. det er helt forferdelig. Hun eldste kom seg ikke i barnehagen i dag da jeg forsov meg. Tur dag i dag og regner du med at de blir seine så kan de ikke komme..

Litt kaffe ok, men man bør vel ikke bælme en kanne om dagen Energidrikk inneholder blant annet taurin som man ikke skal ha i seg som gravid.

Og heldiggris som liker kaffe! Jeg elsker jo egentlig kaffe,men spyr av lukta nå

Jeg drikker ikke kaffe, men drikker te, bare ikke flere liter om dagen, eller så kjøper jeg en uten koffein :)

Forrige svangerskap var jeg helt hekta på energidrikk, men drakk lite, kun en boks som jeg fordelte over helgen. Og forrige gang jeg var gravid så var det suget etter energidrikn som avslørte graviditeten.

selvfølgelig bør man ikke drikke energidrikk, men er nok mengder man bør holde seg unna. samme som med kaffen :)

Elsker kaffe og cola, men har heldigvis fått litt avsmak på det i dette svangerskapet (ikke i forrige).

Husk at det er endel koffein i alle typer cola, spesielt mye iPepsi Max :-)

Jeg er skikkelig kaffetørst til vanlig men siden jeg ble gravid klarer jeg ikke lukten av det engang. Samboeren min er helt i sjokk, hehe :P Når han drikker kaffe må jeg sitte i andre enden av sofaen og han får ikke lov til å kysse meg før han har pusset tennene :P

Back
Topp