Kaffe

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Ø

Ønskebarn2015

Guest
Hvordan er det med dere andre med kaffe drikkingen?
Jeg er kaffeholiker så det holder, så jeg sliter skikkelig med hodepine om dagene nå som jeg kun drikker 1-2 kopper for dagen.

Jeg er også kaffeholiker men jeg har faktisk ikke så veldig lyst på kaffe lenger. Lager meg noen kopper chococino på kaffemaskina om dagen. Det er favoritten :)
Ellers hvis jeg tar en kaffe så er det mer enn nok med en halv kopp! :)

Jeg holder meg til en liten kopp kaffe på jobb. Har faktisk lite lyst på det nå, og det er helt greit :)

Kaffe frister ikke så mye her heller, men jeg får så hodepine :( Avhengigheten etter koffein er ikke noe særlig :(

jeg sliter litt om morningen, men ellers går det greit å kutte ned på kaffen. Jeg drikker ikke så mye kaffe når jeg er hjemme uansett, helst på jobb. Og da prøver jeg å drikke halve kopper med kaffe fordelt på 2 - 3 ganger på dagen :p

Her fristar det ikkje med kaffi lenger..har tidligare klart meg fint på 1-2 koppar om dagen da, no blir det 0 ;) enn så lenge i alle fall!

Elske kaffi og nyter hver kopp jeg kan ta. Sist gang jeg var gravid endte jeg opp med å mislike kaffi og bli kvalm av d fra uke 7-8. Samme morning jeg hadde født var kaffi favoritt igjen. Så nå nyter jeg det så lenge det varer.

Hvordan er det med dere andre med kaffe drikkingen?
Jeg er kaffeholiker så det holder, så jeg sliter skikkelig med hodepine om dagene nå som jeg kun drikker 1-2 kopper for dagen.
Liker ikke kaffe men er cocaholiker da! Er ikke noe bedre det!!

Jeg ELSKER kaffe.. og nå er det slik at vi skal drikke så lite som mulig.. Så jeg går rundt med konstant hodeverk.
Jeg pleier å kjøpe kaffe på morningen, vei til jobb, på jobb, på vei hjem, på kvelden, Men nå har det bare blitt til før jobb og på kvelden.

Jeg slipper å tenke på den kaffien. Men røyker :( nå er det snart slutt på røykpakken og da MÅ jeg slutte! Gi meg styrke, det er såååå vanskelig :/

Jeg sluttet heldig vis å røyke for litt over 5 uker siden... Er så utrolig glad for det nå <3 Men jeg tar meg en snus når jeg kjenner at suget melder seg. Lykke til med sluttingen, jeg heier på deg <3

Slutta å røyke før eg starta på forsøk, røykte berre 5-10 om dagen da. Men slutta tvert.. Forrige graviditet slutta eg på dagen når eg fekk positiv test. Ikkje lett, men samvittigheita for babyen er langt større enn egne behov :) gleder meg til å orke kaffi igjen dog, ein kopp om dagen har vi vel "lov" til?

Ja man kan drikke 1-2 kopper for dagen :) Mine kaffekopper er meget gjennomtenkt, slik at jeg tar de når jeg trenger de mest ;)

Jeg drikker ca 2 kopper kaffi hver dag , da fordelt på 4 halve kopper. Er ikke lett da jeg vanligvis drikker 1-2 kanner kaffi hver dag :/ Mye hodepine :(

jeg har hatt sååå lyst på kaffe i dag, men har hatt så vondt i kjeven at jeg ikke har drukket noe. alt er vondt. buhu, kaffe... </3

Back
Topp