Kaffe

Hortensia

Flørter med forumet
Hvor mye kaffe drikker dere om dagen etter at dere fant ut at dere var gravide?

Nja, prøver å begrense det. Men blir nok bitte litt mer enn anbefalt. Har kjøpt inn koffeinfri kaffe nå da, så skal gå over til den om jeg ønsker mer enn det som er bra i løpet av en dag :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Husker jeg gjorde det med førstemann men det smaker rett og slett ikke kaffe ;) Her er det nok også litt over gjennomsnittet, men prøver å begrense meg til en kopp på morgen og en kopp etter middag :) Riktignok en stoor kopp :D

Jeg smakte på den kofeinfrie kaffen idag, riktignok pulverkaffe. Men jeg kunne ikke smake noe forskjell på den og den vanlige! Så der ble jwg positivt overrasket :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg drikker 2-3 kopper som er mye bedre enn mine 6-7 ;-) prøver å være flink å drikke te, men det er ikke alltid det samme :-/

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Prøver og holde meg til 2:)
Hender det blir 3.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kanskje 2-3 om dagen. Alt ettersom. Skal nok klare å holde meg til 1 om morgen viss jeg må, men DEN må jeg ha :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kuttet det ut nå som jeg ble gravid, men tenker jeg kan unne meg det ved selskaper etc. Til vanlig drikker jeg 1-2 kopper. :)

Drikker lite kaffe nå...smaker ikke så godt lenger. :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

3-4.. Kuttet litt ned.. Men blir det som sist blir det vel snart en bråstopp

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal prøve å Holde meg til den anbefalte ene koppen fram til 2. Trimester. Jobber i helsevesenet, så ikke lett......

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️

Trappet ned og prøver å holde meg til to kopper. Drikker litt te innimellom når kaffetørsten setter inn. Må ha kaffe om morgenen og etter lunsj.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Blir 3-4 kopper.... Jeg drakk ei kanne for meg selv før liksom xsmile8 blir nok en brå stopp som siste svangerskap, fikk totalt usmak på det. Te ja, men skal man ikke også begrense det??

Blir 3-4 kopper.... Jeg drakk ei kanne for meg selv før liksom xsmile8 blir nok en brå stopp som siste svangerskap, fikk totalt usmak på det. Te ja, men skal man ikke også begrense det??
Spørs hvilken te det er ;-) Finnes mye coffeinfritt.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Back
Topp