Kaffe & te?

Mammapanda

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Drikker du mye kaffe eller te? :) Eller begge deler? Tror du at du drikker mer enn anbefalt?
 
Jeg vet ar jeg drikker mye mindre enn anbefalt

Jeg drikker nemlig ikke kaffe
Eller te.
 
Drikker helst kaffe, sjelden te.

Veldig varierende. Noen dager drikker jeg mer enn anbefalt, noen dager drikker jeg ikke i det hele tatt.
 
Drikker hverken kaffe eller te.
 
Nei absolutt ikke, drikker litt iskaffe en gang i blandt. Ellers drikker jeg verken kaffe eller te :)
 
Drikker te en sjelden gang.
Kaffe er jeg avhengig av i perioder, syns det er godt å våkne av en kopp når det er kaldt ute men det frister ikke med varme drikker når det er varmt ute. Varierer vel fra 0 til 3 kopper om dagen.
 
Drikker ikke kaffe eller te. Ikke iskaffe o.l. heller.
 
Avhengig av kaffe, men blir mindre når jeg er gravid. Te drikker jeg en del av i perioder :)
 
Jevnt over drikker jeg ikke mer enn anbefalt, men noen dager gjør jeg muligens det.

Elsker te. :Heartred
 
Første to semestrene holdt jeg meg konsekvent på 1-2 kopper for dagen. Nå kan det noen dager bikke til 3 og noe få dager til og med 4 kopper. Men siden jeg vet at jeg drikker mye kaffi så drikker jeg ikke annen koffein innhold drikke :)
 
Drikker mer kaffe enn anbefalt. Blir ikke så mye te for tida.
 
Drikker lite te, kun på jobb når jeg er lei kaffe :p Drikker en del kaffe, men innen anbefalt, både nå "vanlig", og som gravid og ammende. Elsker iskaffe nå i varmen feks, men holder med 1 om dagen :)
 
Drikker 3-4-5 kopper te om dagen. Nå går det i grønn te og nypete på kvelden. Drikker kaffe også, men ikke hver dag.
 
Back
Topp