Kaffe og te?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Drikker dere det?

Jeg skjønte at jeg var gravid den dagen teen ikke smakte som den pleide....så jeg gikk fra 4-5 store kopper om dagen til 0 kopper... :P

Nå som kvalmen har gitt seg kjenner jeg at jeg egentlig har lyst på litt te igjen... men kanskje jeg likegjerne skulle latt være? Jeg drikker kun sort te med sukker og melk...så frukt- og urteteer er ikke noe alternativ.. :)

Drikker dere det?

Jeg skjønte at jeg var gravid den dagen teen ikke smakte som den pleide....så jeg gikk fra 4-5 store kopper om dagen til 0 kopper... :p

Nå som kvalmen har gitt seg kjenner jeg at jeg egentlig har lyst på litt te igjen... men kanskje jeg likegjerne skulle latt være? Jeg drikker kun sort te med sukker og melk...så frukt- og urteteer er ikke noe alternativ.. :)
Jeg drikker 2 kopper kaffe om dagen :) så lenge du holder deg innenfor anbefalt mengde kofein så er det bare å kose seg :) skal sies jeg ikke drakk noe som helst koffein før etter 12 uker da pga. Redselen for SA

Har nettopp begynt å få lyst på kaffe igjen selv. Blir maks to kopper om dagen.

Er grensen Max 2 kopper kaffi? Jeg elsker kaffi! Jobber i helsevesenet og det blir jo noen kopper gjennom en vakt.

Drikker kaffe innimellom og pepsi Max. drikke te også. Men passer på å ikke overstige. Har kjøpt meg koffeinfri kaffe til å ha her hjemme :)

Kofein fri kaffi er jo lurt:) ser at pukka har sort te uten koffein også, earl gray variant.

Drikker 1-3 kopper men ikke hver dag, kommer litt an på hva jeg gjør :)

For tiden drikker jeg kun vann og appelsinjuice/melk til frokost.

Har bestemt meg for å se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna te... jeg antar at lysten blir sterkere når varmen er borte og høsten kommer... :P

Jeg drikker kaffe. Fra å drikke flere kopper om dagen, drikker jeg fra 0-2 nå [emoji4]

Jeg drikker litt hvis jeg har lyst på, det er langt fra hver dag! Har fått litt sommerdilla på iskaffelatte da [emoji85][emoji7]

Drikker 2 kopper kaffe hver dag[emoji477]️[emoji7] Er avhengig av kaffe om mårran hvis ikke er jeg ikke å være i hus med[emoji23][emoji85]

Pleide å drikke 4-7 kopper te om dagen, og kaffe en-to kopper i uken. Gikk ned til ca en kopp te de første ukene og ingen kaffe, men no orker jeg verken tanken på te eller kaffe. Får se hvor lenge det varer :)

Back
Topp