Kaffe og sjokolade

x1x*Andromeda*

Glad i forumet
Har dere lyst på det? Tåler dere det? Blir uvel hvis jeg drikker/spiser det jeg... Har heldivis ikke så veldig lyst på heller, men svært unormalt til å være meg.

Ej drikke ikkje kaffi! [:D] Men sjokolade e ej til vanlig veldig glad i, men no spise ej det berre av å til [:)]

Orker ingen av delene i det hele tatt [:'(][:'(][:'(]

Kaffe har vært uaktuelt veldig lenge, og er det fortsatt. Sjokolade fristet ikke en periode, men nå spiser jeg det innimellom. Har hatt noen dager der jeg har hatt veldig lyst på sjokoladerosiner, men nå har det roet seg. Men kaffe føles det som om jeg aldri mer kommer til å få lyst på...[:)]

Kaffi er jeg egentlig ikke så glad i i utgangspunktet, men nå er det iallefall uaktuelt. Syns ikke det lukter godt mer en gang. Sjokoladelyste har ikke forandret seg og det blir en sjokolade i ny og ne. Mest på jobb når sulten akutt melder seg og jeg ikke har noe annet tilgjenglig innen veldig kort tid. Heller spise sjokolade enn å bli kvalm igjen[;)] Men prøver å unngå snop så godt som det er mulig. Spiser veldig mye til vanlig, er nesten som min "røyk", men siden det ikke er så godt for den lille i magen prøver jeg å begrense meg veldig.

Kaffelysten er den samme, men jeg begrenser det til en kopp om morgenen, halvparten melk og halvparten kaffe. Har mindre lyst på sjokolade enn før.

Jeg var ei skikkelig kaffekjerring før, hadde ofte 3 kopper kaffe før 7:30 på jobb!
Nå syntes jeg det lukter godt og har sååå lyst på, men det smaker bare ikke det samme lengre... Drikker litt av og til, kanskje 3-4 kopper i uka!

Sjokoladen har jeg også trappet ned på! Ikke bevisst, men kjenner ikke suget lengre [:D][:D][:D]

jeg har mere lyst på kaffe enn før, drikker mye kaffe[&:]

jeg er i utg.pkt. ei som må ha 5 kopper kaffe hver dag..minst!!

Etter jeg ble gravid, så likte jeg ikke kaffe...de første 10 ukene[:'(]

Nå kan ejg drikke en kopp, max to for dagen...det smaker godt igjen nå, men må liksom ikke ha det på samme måte som før heldigvis...for det skal ikke være bra med for mye har jeg hørt![:)]

Sjokolade har jeg aldri spist særlig mye av...er mer glad i lakris og salt snop, og sånn godt og blandet snop..[:)]

Blir ikke uvel av det, men har ikke lyst på heller.

Kan spise/drikke litt hvis det blir servert i selskap eller sånt, men har helt kuttet ut kaffidrikkingen på jobb, og har ikke lyst på sjokolade på samme måte som før jeg ble gravid. Ganske greit egentlig, men lysten kommer vel tilbake tenker jeg.

Kaffe mistet jeg lysten på rett før jeg fant ut at jeg var gravid og det frister fortsatt ikke i det hele tatt. Det samme gjelder te. Sjokolade er heller ikke det jeg får lyst på sånn uten videre (hadde sjokolade kick før jeg ble gravid), men om jeg først tar en bit har jeg vanskelig med å stoppe.[&o] Tok en bit kokesjokolade i sted og da var det gjort... Men nå sitter jeg her med halsbrann[:'(] Så sjokolade er ikke noe gunstig for meg.

ORIGINAL: Sienna si mamma

Ej drikke ikkje kaffi! [:D] Men sjokolade e ej til vanlig veldig glad i, men no spise ej det berre av å til [:)]

Samme her [;)]

Kaffe drikker jeg ikke..

Men sjokolade derimot[:)] Men jeg prøver å spise søtsaker kun i helgene!![;)] Heh..

Drikker ikke kaffe, men er alt for glad i sjokolade. Har alltid vært det, men før jeg ble gravid holdt det at jeg spiste det en gang i uken. Nå vil jeg had det hver dag

Back
Topp