Kaffe og mat

Kaffe latte er fortsatt stas, men bare om jeg forter meg å drikke den mens den er varm, lunken så var det rett før bare lukta fikk den til å komme opp igjen :( Serr kroppen, kan du ikke bare bestemme deg for å like litt kaffe da?

Jeg er utrolig glad i kaffe latte og vi fikk oss en fin espressomaskin etter påske. Jeg vet at for mye kaffe kan gå ut over fødselsvekten, så da tenker jeg at en deilig kopp kaffe latte i ny og ne er helt greit, men jeg drikker det ikke hver dag (simpelthen for unngå å bli FOR avhengig som jeg ellers er).

Ellers blir jeg småkvalm med en gang det er tomt i magen, så her småspises det over en lav sko!

I dag laget jeg en deiiiiilig chili con carne (veldig spicy, elsker spicy) som jeg må anbefale. Ikke sunn, men veeeeldig god. Ikke glem ris, creme fresh ( hvis man liker det bedre enn rømme) og nachos til! MMMMM

Brukte denne oppskriften med noen personlige justeringer, men stort sett slik:

http://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/chili-con-carne/282358

Nyter min kaffe som tidligere, men prøver å holde meg til 1-2 kopper/dag. Det er vanskelig de dagene jeg er på jobb. Noen vaner som skal endres....

De andre 2 svangerskap har jeg vært mer kvalm/urven og da klarte jeg ikke kaffe... Denne gang har jeg bare vært litt urven, siste tiden nesten ingenting så kaffe smaker godt :smug: så må begrense meg til 1-2 kopper...

Jeg bare ELSKER sjokolade, men allerede i uke 3 så syns jeg ikke dette smaker så godt egentlig.. Veldig glad for det :D hehe. Håper bare det holder seg sånn. Må prøve å begrense kaffeinntaket på jobb på nattevakt.

Jeg kaster ikke opp denne gangen, men jeg er jo mye mer i ro også, siden jeg fortsatt er i permisjon. Ellers var jeg foreløpig få cravings, sist hadde jeg mye :P kaffe er godt. Har ikke like vonde pupper denne gangen. Mye murringer, det hadde jeg sist også.

Jeg spiser som en hest, er sulten konstant. Jeg gikk opp 20 kg sist og har planer om å ikke gå opp like mye denne gangen, men når jeg er sulten blir jeg kvalm, så jeg er bare nødt til å spise...
Det var ikke like ille forrige gang, men da trente jeg mye, det har jeg ikke gjort det siste året.

Det er det! Bortsett fra vekta. Ganske stor fra før, så må begrense meg, så jeg ikke går opp noe særlig!! Hadde håpet at jeg skulle spy av meg noen kilo først, men nei... Bare gått opp enda mer! :-)
Ha ha skjønner, men altså det er noe herk å spy og være kvalm. Man vil gjerne ha det motsatte av det man får :P

Back
Topp