Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chumalunga
Selv har jeg totalavhold fra kaffe og andre koffeinholdige drikker når jeg er gravid. Vet at de fleste leger (her i landet) sier det er ok med 1-2 kopper, men jeg velger å følge de strengeste rådene - siden noen studier mener det kan øke sjansen for tidlig abort, og med 4 SA bak meg tar jeg ingen sjanser.
ORIGINAL: Zera
Jeg drikker kaffi nå selv om jeg er gravid, dog ikke så mye som jeg bruker til vanlig..
men får jeg ikke kaffi på morgonen så er jeg ikke tilsnakkelig og får hodepine å styr.. hehe
JM sa at jeg kunne drikke sånn 4 kopper for dag eller noe... Prøver å holde meg til det[:)]
ORIGINAL: ¤Ida
ORIGINAL: Zera
Jeg drikker kaffi nå selv om jeg er gravid, dog ikke så mye som jeg bruker til vanlig..
men får jeg ikke kaffi på morgonen så er jeg ikke tilsnakkelig og får hodepine å styr.. hehe
JM sa at jeg kunne drikke sånn 4 kopper for dag eller noe... Prøver å holde meg til det[:)]
skal prøve å gå noen dager uten å e hvordan det går...er "nylig" blitt kaffe avhengi[8D] trodde ikke jeg var det før det var sommerferie, trodde kaffe var noe jeg bare drakk på jobb[8D]
ORIGINAL: *LadyGaGa*
Man skal være forsiktig med å drikke store mengder koffein i svangerskap. Spesielt i begynnelsen, (da det kan føre til spontanabort) da er det vel forskrevet 2-4 kopper kaffe per dag tror jeg. Ja jeg drikker kaffe, te også, men jeg overdriver ikke bruken.