kaffe... blæ

Tommeliten

Glad i forumet
Fra å være jobbens nest største kaffedrikker, til å ikke drikke kaffe i det hele tatt...Kaffe smaker rett og slett ikke godt lengre... noen flere som har det slik?
Fra å drukket mengder med kaffe på jobb, vil jeg nok snart tro at de har en mistanke... hadde en liten halv kopp i dag i pausen, bare for å kamuflere litt... men den smakte ikke godt :-P

Jeg drikker også til vanlig mye kaffe og var nermest avnhengig av det. Men nå klarer jeg ikke kaffe. Det smaker bare ikke godt lenger!! Hadde det ikke slik forige svangeskap. Da drakk jeg kaffe (med måte) gjennom hele svangerskapet.
 Så forstår hva du mener! :) Drikker heller te jeg nå.. Hehe.. Uvandt..

Samme her!! Drikker vanligvis masse kaffe, men nå har jeg ikke rørt det på 3 uker.. Tror et par av mine kollegaer mistenker noe uten å si det.. :-)

Jeg nyter litt kaffe en stund til, kaffestoppen kom litt senere sist og den kommer sikkert nå også :)

Jeg drikker kaffi enda, gjorde det hele forrige svangerskap også. Men jeg drikker ikke så mye kaffi når jeg ikke er gravid, så ingen som merker forskjell på meg.

Jeg å er til vanlig en stordrikker når det gjelder kaffe, men nå orker jeg ikke tanken emoticon Har ikke drukket en kopp på 3 uker!! Håper det går over etter fødselen :)

Mammz87 skrev:
Jeg å er til vanlig en stordrikker når det gjelder kaffe, men nå orker jeg ikke tanken emoticon Har ikke drukket en kopp på 3 uker!! Håper det går over etter fødselen :)

Uff kaffe ja... Har funnet ut at jeg klarer en halv kopp til dagen, så kollegane mine kikker rart på meg når jeg takker nei. Noen er så vant til at jeg drikker at de til og med tar med kaffe til meg, når jeg da må si nei takk så lurer de veldig. En av de skjønte det med engang da, jaså du er gravid ja.. Da var det ikke så lett å komme opp med en annen god forklaring på hvorfor jeg plutselig grein på nesa når kaffen kom i rommet.

Heldigvis gir deg seg for de fleste etter passert 12-13 uker da...

eg klarer fremdeles å drikke kaffe. Men det holder liksom med en liten kopp, eller maks to!

Før kunne eg kanskje drikke en hel kanne!

På jobb har eg en kaffekopp stående på pulten hele tiden, slik at de tror eg fremdeles drikker like mye.. Men den er stort sett tom ;/

Jeg har også drukket endel kaffe før, men plutselig forsvant bare lysta på det helt, det frister ikke å smake på det engang! Tror det har noe med at kaffe ikke frister så veldig når man er kvalm og urven! 

Forrige svangerskap fekk eg heilt avsmaken på kaffi. Men har ikje kjent någe t det nå.. Så me får se om det komme. Men drikke aldri så møje kaffi at eg trur någen kan ta meg på den

Forrige svangerskap fekk eg heilt avsmaken på kaffi. Men har ikje kjent någe t det nå.. Så me får se om det komme. Men drikke aldri så møje kaffi at eg trur någen kan ta meg på den

Har også mistet helt lysten på kaffe, og er igrunn veldig fornøyd med det , hehe :-)

Back
Topp