KAFFØRR E DET SÅ ..

mattea

Glad i forumet
Mange her inne som må sprite opp tråder å gjøre det skikkelig ubehagelig for den som stilla spørsmål? Bi så overgitt når æ ser ka mange bærre slæng av sæ, en vist det hadde vært dåkker det va snakk om? Hadd vel ikkje vært særlig oppmuntranes å få sånne svar som mamma til en har fått, ho træng hjælp ikke enda meire ubehageligheta. Tænk før man prat e ganske lurt. Håpa at innlegge mitt oppfattes rætt[:)]

1.. Hadde det vært meg så hadde jeg ikke lagt det ut her. Man vet hvor engasjert folk blir..

2.. Det høres for godt ut til å være sant..

3.. Slik man reder, slik ligger man..

4.. Mener ikke å være stygg, men jeg støtter ikke utroskap. Og her her det faktisk flere enn hun selv som ender opp med å bli såret hvis han ikke er faren..

5.. Håper hun for hjelp hvis dette virkelig er sant.

That's WWW....

Enkelte tråder lukter spekerull og muffins, og da er det ikke rart det kommer sånne svar, dessverre.....

ORIGINAL: Linda29

1.. Hadde det vært meg så hadde jeg ikke lagt det ut her. Man vet hvor engasjert folk blir..

2.. Det høres for godt ut til å være sant..

3.. Slik man reder, slik ligger man..

4.. Mener ikke å være stygg, men jeg støtter ikke utroskap. Og her her det faktisk flere enn hun selv som ender opp med å bli såret hvis han ikke er faren..

5.. Håper hun for hjelp hvis dette virkelig er sant.

Signerer denne....

ORIGINAL: Dollface™

jeg lurer på hvorfor du roper i overskriften din jeg[8|]

[8D]

Kan nesten banne på at vi ikke ser den brukeren igjen.. Og det er det jeg kaller troll..

Ja e ganske ny her så beklager at æ ikkje klara å gjennomsku alle trollan som du kalla det! Træng ikkje å vær troll alle som skriv inlegg som man synes e så dum at man tenke, går det virkelig ant. Vi e alle forskjellig..[:)]

Bli vældig førtvila over at folk kan behandle medmenneska så dårlig. Man træng ikkje å kjør di enda længer ned i dritten.

ORIGINAL: 3stars

Bli vældig førtvila over at folk kan behandle medmenneska så dårlig. Man træng ikkje å kjør di enda længer ned i dritten.

men det er helt greit at andre later som om de har en tragisk historie, høster masse sympati og så er det bare piss??

Nå snakker ikke jeg om en spesiell hendelse, men om MANGE sånne hendelser som har vært her.

Ja e ganske ny her så beklager at æ ikkje klara å gjennomsku alle trollan som du kalla det! Træng ikkje å vær troll alle som skriv inlegg som man synes e så dum at man tenke, går det virkelig ant. Vi e alle forskjellig..[:)]
Joda, det er sant. Men som regel så kommer de trollene frem på lørdagene rundt denne tiden. Lager krøll for så å aldri vise seg her igjen.. Man kjenner de igjen etterhvert.. Kan ta feil denne gangen, men måten ting blir skrevet på er liksom så avslørende..

Dessverre så er det sånn her inne som IRL,at hvis noen ikke klarer å oppføre seg så går det utover alle andre...Har vært mange forumstroll her som bare har vært ute og kødda og lagd bråk,så så fort det kommer noen nye her og forteller slik og lignende ting blir man automatisk mistrodd - dessverre.
Jeg er av natur noget naiv så jeg tenker ikke troll med èn gang jeg leser sånt,og er bare glad jeg ikke er ny her for da hadde jeg jaggu ikke tørt å spurt om en dritt her inne.

Ok. va ikkje klar over det, men syns at æ sjøl kan vel få lov te å vurdere kæm som e troll eller ikkje. Men vist dåkker veit at det e troll, kaffør orka dåkker å svar di då? E det ikkje bedre å heller overse di?

Ok. va ikkje klar over det, men syns at æ sjøl kan vel få lov te å vurdere kæm som e troll eller ikkje. Men vist dåkker veit at det e troll, kaffør orka dåkker å svar di då? E det ikkje bedre å heller overse di?
Så klart kan du få vurdere det selv, men da må du la oss få være skeptiske og ikke rakke ned på oss for våre meninger..

Så klart kan du få vurdere det selv, men da må du la oss få være skeptiske og ikke rakke ned på oss for våre meninger..

Men kaffør gidda du å svar når du veit at det e troll?

får de ikke svar å oppmerksom het så lager de bare en drøss med tråder....[:@] holder med ett..

Vet jo ikke noe helt sikkert.. Men som folk skriver: det er så dårlig mot De som faktisk trenger råd i en slik situasjon, men som ikke tør fordi enkelte ødelegger med tulletråder.. Og jeg må bare svare når jeg tror det er et troll som er her for å ødelegge.. Er bare sånn jeg er desverre..

Vet jo ikke noe helt sikkert.. Men som folk skriver: det er så dårlig mot De som faktisk trenger råd i en slik situasjon, men som ikke tør fordi enkelte ødelegger med tulletråder.. Og jeg må bare svare når jeg tror det er et troll som er her for å ødelegge.. Er bare sånn jeg er desverre..

ok.[:)]

ORIGINAL: Malin!

neida. men selv om hun ikke skulle vært noe troll så er den oppførselen helt uholdbar. det burde faktisk vært noe alle forstod.

OG når man velger å legge en sånn historie ut på nett så må man da jaggu regne med at det ikke bare er godord man får til svar

bra svart Malin![;)]

Back
Topp