Kafe i Oslo

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvor er det fint å gå med barnevogn på kafe i Oslo? Tenker på rundt 10 stk. Vært på egon byporten 2 ganger å jeg kan si helt ærlig at jeg ikke er imponert over hvor lite sammarbeidsvillige de er samt fleksible. Det er dårlig plass og ELENDIG SERVICE

Sudöst. De pleier være ganske behjelpelige på dagtid når det ikke er så mange der. Man får ta med mange vogner inn og bare setter dem litt rundtomkring. Så lenge de ikke er i veien for servitørene.
Også Onkel Donald faktisk! Der er det desverre noen trapper opp men hvis dere hjelper hverandre så går det! Har vært der et par ganger og det er alltid en del vogner der inne. God plass og stellerom. Hadde ikke trodd det om den plassen. Følte at det var litt sånn meatmarked nattklubb men på dagtid er den flott! [:D]

10 barnevogner på et sted??? [8|]

Det er mange, det...

Da jeg var i permisjon var det ok  ha med vogn inn på litteraturhuset - men spørs om det er plass til så mange der...

Nei, jeg veit ikke.

Var ikke mye til hjelp, gitt!! [8D]

ja, oslotreff for novembe 10, blir fort 10 stk da [:D]

Peppes pizza på akerbrygge har stor plass til barnevogner. Har vært på treff med flere enn 10 der[:D]

ORIGINAL: trusa

Anbefaler IKKE Südøst hvertfall. Vi ble nærmest kasta ut da vi var på treff der.
Anbefaler Onkel Donald om babyene er helt små(men reserver!).
Er de litt større og trenger krabbeplass osv. så er Peppes på Aker Brygge helt fantastisk.

Oj! Ble dere kastet ut!? Vi er der ofte på treff og de har alltid vært ganske så allrighte med oss. Kanskje det kommer an på hvem som jobber. Vi pleier å være der i 12:30-14:00 tiden og da er det ganske tomt der.

Vi er en gjeng som pleier å gå på cafe Tekehtopa på St.Olavs plass, vi har vært 6 stk med barnevogner der på det meste. De er så greie med å ta inn barnevogner der, så anbefaler stedet [:)] God mat og kaffe har de også [:)]

http://www.tekehtopa.no/index_tekehtopa.html

ORIGINAL: Otto

Peppes pizza på akerbrygge har stor plass til barnevogner. Har vært på treff med flere enn 10 der[:D]

[:D] Det har vi[:D]

tusen takk, bare å komme med flere forslag også

Back
Topp