KAAAAAANUTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maaaaaaaaaaaaarje83[:D]

Hadde akkurat tenkt å rope på deg[:D]

Med meg går det greit etter forholda. Er pesimist for å si det sånn. Tror ikke jeg er gravid.
Har ingen symptomer. Fikk litt ømme bryster for noen dager siden som kommer og går. Kjenner de er litt ømme når jeg bærer lille gutt inntil meg. Ved de andre forsøka har jeg ikke merket noe i brystene av crinone. Jeg er hormontroll om dagen da[:@]
Får bare vente å se, kommer til å smug teste på mandag tenker jeg. Så sant ikke mensen kommer nå i helga.

Uff, dette tar på.

Hvordan er det med deg??????

Må jo spørre hvordan det går når vi er sååå liket i prosessen...hehe[:D]!!

Får håpe at de ømme brystene som kommer og går er en liten bebis som driver å vokser da[:)]..
Må være positiv så lenge det er håp!! (tror jeg at jeg har funnet ut).
Kan en få mensen når en går på Crinone?? Det visste jo selvsagt ikke en uvitende meg!!
Krysser alt jeg kan for at du kan smug teste på mandag og at den er positiv!!!

Jeg kjenner også at dette tar på!! Noen ganger er jeg kjempe positiv og tror dette kommer til å gå bra!! Og andre ganger er jeg kjempe negativ og er sikker på at det ikke kommer til å gå bra!!
Jeg er noe kvalm, ikke veldig mye med slik murring i bakgrunnen, og er "støl" i magen og det stikker, innemellom stikker det. Brystene var ømme, men det har gått over egentlig.  Er helt klar over at dette er symptomer som både kan være psykiske og at det kan være bivirkninger av Crinoen!!
Jeg har bestemt meg for å teste på torsdag hvis jeg ikke har fått mensen (en test blit evt pos på ettermiddags urin da vel???)

Onsdag og torsdag hadde jeg veldig vondt i nakke og hode (spenningshodepine) men det har også heldigvis gått over!
Men det er min kropp sin måte og si ifra på at nå skjer det mye!! Trodde dette gikk helt greit jeg, men tror det er mer psykisk stress enn har vært klar over!! Eneste gangen i døgnet jeg ikke tenker på EGgbert er når jeg er på jobb[8D]!!

HÅPER HÅPER HÅPER det går bra for oss begge!!!!!!!!!![:D]

Ja, man kan få mensen nå i rugeperioden. Å de er fra dag 10 og utover den bruker å komme for de fleste.

Du har veldig positive symptomer da!!!! Jeg har en veldig positiv følelse Marje, jeg tror du er gravid.

Jeg husker ikke fra forje gang jeg var ruger for 2 år siden. For da var jeg overstimulert. Husker at jeg ventet på ømme bryster, men det kom ikke. Men jeg var gravid den gangen. Å jeg var ikke øm i brystene en eneste gang da jeg var gravid den gangen.
Var gravid for 5 år siden også men mistet i SA i uke 10, da hadde jeg super ømme bryster som gravid. Derfor ventet jeg på det forje gang.
Når det gjelder kramper og strekking så hadde jeg mye av det i begynnelsen svangerskapet med lille gutt. Men husker ikke om jeg hadde det i rugeperioden. Så jeg går å venter på det også mensenmurringer. For det tyder jo på at noe skjer inni grotta[;)]

Kvalm har jeg ikke vært som gravid, så var heldig med det forje gang. Men det er et veldig positiv symptom Marje.

Forje gang testet jeg positivt på rugedag 10, men kommer aldri til å gjøre det igjen, for det kan gi falsk resultat pga eggløsnins sprøyta. Men på dag 12 kommer det nok til å gi utslag med morgenurin om jeg er gravid.

Du kan fint ta test uten morgen urin på dag 15. Kan hende den blir litt svak da.

Krysser fingrene for oss!!!!!
Dette tar på. Uff, jeg lider om dagen. Har bare lyst til å skrike!!!

Du Kanutten, jeg har funnet ut at vi som ruger ikke kan krysse for mye, det stenger jo av litt av blodsirkulasjonen til livmoren[8D][8D].[&:].. Dette sa jeg til mamma her om dagen og hun holdt på å dø av latter og trodde at det kun var jeg som klarte og tenke slik!! (holder på å bli gal av tanker om dagen[&:])

Nå er det jo slik i denne prosessen (slik jeg har skjønt det) at både mye symptomer og lite symptomer kan være positivt!! Så vi får bare fortsette å håpe!!
Men ja, dette tar skikkelig på og vil virkelig IKKE gå igjennom dette igjen i april!!!!
Når vi skal teste nå, så har samboer forlangt at han skal se testen først, for alltid når jeg har sett på den først har den vært negativ...[8D]

Ååååå....nå gleder jeg meg på mandag på dine vegen!!!!!!!!!!! du må oppdatere meg med en gang [:)] (jeg skal på jobb, men sjekker med en gang jeg kommer hjem[:D]).

Det skal jeg gjøre! Er den negativ, så må jeg jo evt ta en ny test på onsdag om mensen ikke har kommet. For jeg skal ringe klinikken å si resultatet på onsdag.
Går det dritt, får jeg beskjed om det videre løpet. Vet ikke hvor lenge jeg må vente på evt fyseførsøk.

Tastes en av dagene om det ene eller andre skulle dukke opp.

Ja, du må ikke finne på å krysse beibna nå[;)] Hehehe

Sniker meg inn her og forteller at JEG kan krysse alt for dere inntil videre jenter[:D].
Får vite på mandag om når jeg kan ta eggløsnings sprøten[:)][:)][:)]

Tvi, Tvi, Tvi til dere begge 2[;)]

Neste uke blir skikkelig spennede!! [:D][:D][:D]
Vi må tastes så vi er oppdatert på hverandre!!
Kommer vel å løpe på do å sjekke konstant jeg da etter jeg fikk vite at en kan få mensen med Crinoen "innabords" hihi[;)]...

Her krysses svært lite om dagen[8D][8D]...hihi!!!

mensen får holde seg langt unna for begge sin del[:D]!!
Nå skal jeg ta med meg ei bok på senga og lese jeg!!
Ha en fin lørdags kveld videre!!
KLem[:D]

Takk takk.
Lykketil. Så spennende tid du har i vente.
Krysser finrene for at du går mange fine egg!!!
ORIGINAL: IVFProver84

Sniker meg inn her og forteller at JEG kan krysse alt for dere inntil videre jenter[:D].

Ha en fin lørdags kveld videre i rugekassa[:D]

for at dere begge sitter med en positiv test i løpet av neste uke!!![;)]

masse klemmer eLLa[:D]

ORIGINAL: IVFProver84

hehe...tusen takk for det IVFProver[:)]...Setter pris på all kryssing!!!
Lykke til i morgen[:)], blir kjempe spennede!!

ORIGINAL: ella1

Tusen takk for det[:D]
KLem fra meg!!

TAKK FOR DET!!! Trenger positive tanker nå.

Tenk at nå er det din tur til å bli ruger.
Lykketil!!!

Dette blir spennende.

Tvi tvi

Oppe igjen du også Kanutten!!??!!
Det har vel ikke dukket opp noen mens over natta vel???
ååå...jeg er såå spent om dagen jeg!!

Ja, her er jeg oppe å hopper tidlig, har en liten som styrer skuta her vet du[;)]
Ingen mens enda, innbiller meg at mange får mens på rugedag 12. Ikke vet jeg, noen får det ikke før på dag 15. Så tiden vil vise.
Spent er bare fornavnet. Blir godt å bare få testingen overstått, selv om det er ille vondt om den blir negativ. Men da kan man se videre til neste forrsøk. Å kanskje et skritt nærmere mål.
ORIGINAL: Marje83

herregud,jeg er jo nesten like spent som dere,hihi[:D][:D][:D] er det mulig??!!
kommer til å følge med skikkelig neste uke altså-jeg har bestilt to positive tester[;)]

Ja, så heldig er ikke jeg da[8D]!!
Så bra da!! Håper virkelig den ikke kommer før uti november/desember eller noe slik!! er overbevist om at slik kommer det til å bli!!!
Gleder meg veldig til testinga er unnagjort! tar bare mer og mer på dette, jo nærmere torsdagen jeg kommer!! Disse dagene må gå fort! oG hvis mensen skal dukke opp så får den komme NÅ straks!![&:][&:]
Men sambo er så klar på at dette går bra at jeg nesten blir litt skremt[8D][8D]
ÅÅ orker ikke å gå igang med et nytt forsøk jeg altså!!!
ORIGINAL: Kanutten80

Ja, her er jeg oppe å hopper tidlig, har en liten som styrer skuta her vet du[;)]
Ingen mens enda, innbiller meg at mange får mens på rugedag 12. Ikke vet jeg, noen får det ikke før på dag 15. Så tiden vil vise.
Spent er bare fornavnet. Blir godt å bare få testingen overstått, selv om det er ille vondt om den blir negativ. Men da kan man se videre til neste forrsøk. Å kanskje et skritt nærmere mål.

kommer til å følge med skikkelig neste uke altså-jeg har bestilt to positive tester[;)]

Hehe..så moro da!!![:D][:D]
Skal prøve å ikke skuffe deg altså!!
Ser du frem til at mogen dagen blir ferdig eller???

Hehe..så moro da!!![:D][:D]
Skal prøve å ikke skuffe deg altså!!
Ser du frem til at mogen dagen blir ferdig eller???

yes,håper det går fort! det er vel det jeg har gruet meg mest til ved denne behandlingen[8D] men,jeg kommer nok gjennom det og!
det blir en spennende uke dette[;)] 

positive tanker jenter!! tenker på dere,eLLA

Back
Topp