Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror det er en gutt. Lav hcg og lav hjertefrekvens peker også i den retningen. Legen som gjorde ultralyden i Ungarn på fredag sa med bestemthet at det var en gutt, fordi han "bevegde seg som en soldat" :-) Men han sa det på en spøkefull måte, baserte det ikke på noe medisinsk. Vi får se om de har rett, er lite opptatt av det egentlig.
Alle sier vi venter ei jente, og har en liten tru på det selv:) men aner virkelig ikke. Vil ikke gjette noe heller egentlig:p men hadde jo vært koselig om jeg fikk ei jente - da har jeg jo en av hver:)
Har en sterk guttefølelse. Men det er ikke noe spesielt med dette svangerskapet sammenlignet med det forrige, og da ble det jente. Kan jo være at når tanken først fester seg så blir det bare forsterket før jeg evt får en sikker bekreftelse på det ene eller andre :)
Sidan svangerskapet har vore så ulikt sist, så trur eg dette er ei jente. Har gutt fra før. Sist var eg sikker på at det var ein gut, no er eg ikkje fullt så sikker på at det er ei jente ;o))