Ka trur dokk skjule

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
sæ i magen.....Gutte eller jentebaby ? Æ har på følelsa av at d blir en gutt.....;)

Jeg tror det blir jente:) Får forhåpentligvis vite det, den 31 juli..

Er litt usikker, har lenge hatt guttefølelse, men har veldig likt svangerskap som med storesøster :)

aner ikke. i hemmelighet håper jeg på en jente denne gangen, men er jo mer praktisk med gutt siden jeg har det fra før.

Fikk guttefølelse veldig tidlig, men når noen rundt meg tipper jente så blir jeg usikker. Hehe...

Har litt jentefølelse, så vi får se hva de sier på ultralyden :) om bare lilleBølla vil vise seg frem :)

Har litt jentefølelse egentlig, skal på UL i morgen og vet han klarer å se kjønn fra ca uke 13 så jeg har et ørlite håp om å få vite det i morgen :-D

mamma*88 skrev:
aner ikke. i hemmelighet håper jeg på en jente denne gangen, men er jo mer praktisk med gutt siden jeg har det fra før.

samme her

D blir speinnanes å sjå ka d blir t slutt, å om d stemme med det man trur

Er ganske sikker på at det er en lillebror i magen min! 

Elissa85 skrev:
Er ganske sikker på at det er en lillebror i magen min! 

Æ å trur d e en gutt i magen,men kainn itj forklar koffer

Tror det er en gutt. Lav hcg og lav hjertefrekvens peker også i den retningen. Legen som gjorde ultralyden i Ungarn på fredag sa med bestemthet at det var en gutt, fordi han "bevegde seg som en soldat" :-) Men han sa det på en spøkefull måte, baserte det ikke på noe medisinsk. Vi får se om de har rett, er lite opptatt av det egentlig.

Jeg har samme symptomene som sist...Kvalme og oppkast ETTER uke 12... (Men ikke like intenst som sist...Så tiden får vise)

Alle sier vi venter ei jente, og har en liten tru på det selv:) men aner virkelig ikke. Vil ikke gjette noe heller egentlig:p men hadde jo vært koselig om jeg fikk ei jente - da har jeg jo en av hver:)

Har en sterk guttefølelse. Men det er ikke noe spesielt med dette svangerskapet sammenlignet med det forrige, og da ble det jente. Kan jo være at når tanken først fester seg så blir det bare forsterket før jeg evt får en sikker bekreftelse på det ene eller andre :)

Fikk vite på mandag at vi venter enda en gutt :-)

Gutt.. :)

Jente er liksom ikke tilstedeværende i mitt hode.. Rare greier..!
Blir like glad - uansett!!! 

crispy skrev:
Fikk vite på mandag at vi venter enda en gutt :-)

Gratulerer med en gutt i magen

Sidan svangerskapet har vore så ulikt sist, så trur eg dette er ei jente. Har gutt fra før. Sist var eg sikker på at det var ein gut, no er eg ikkje fullt så sikker på at det er ei jente ;o))

Back
Topp