Ka synst dåkke, er det for lang flyreise?

Villemoen

Forumet er livet
Å reise til Australia med ei på 11 mnd??

Eg trur det skal gå bra om vi bestemmer oss for det,
men hadde du gjort det med din unge?

Når eg nevner det for folk at vi har veldig lyst, får en litt blanda reaksjoner...

Hehe, vi har ikke turt å fly med eldste enda[8D] Jeg hadde ikke turt det. Men er ikke så veldig glad i å fly selv.

ORIGINAL: Durken

Hehe, vi har ikke turt å fly med eldste enda[8D] Jeg hadde ikke turt det. Men er ikke så veldig glad i å fly selv.

Eg har litt flyskrekk, men er altfor rastlaus i kropp og sjel til at den kan være til hinder [8D]

ORIGINAL: Alexandra82

Tror man må se helt an ungen egentlig.
Noen klarer fint å holde seg i ro over en god stund, mens andre får hetta etter 2 minutter.

UUU, tenk om ho hadde fått hetta etter 2 minutter, då er det godt å vite at det kun er 20 timer igjen i lufta!

Det er jo i tilfelle DERE som skal fly, og ikke VI, så ser ikke dere mørkt på det skal det vel ikke være noe problem? Tror ikke Mali kommer til å ha en grusom opplevelse av barndommen sin fordi hun måtte sitte på fly noen timer, selv om det er lenge. Hadde dere gjort det hver dag hadde det kanskje vært noe annet. God tur, sier nå jeg[:)]
Men når det er sagt, jeg hadde ikke gjort det, men det er pga at jeg ikke er så veldig glad i å reise selv[:)]

Mange som hadde med små barn da jeg fløy til afrika. Det tok vel 15 timer [:)] Går så fint så, MALI ER MØNSTERONGE [:)]

Personlig hadde ikke jeg gjort det. Syns det er altfor langt. Syns lissom grensen ligger på 5-6 timer. Men det er jo meg da...

Dere får vel kanskje en sånn reiseseng til babyer på flyet, så hun kan sove oppi der, hvis dere da reiser på kvelden sover hun jo store deler av turen kanskje? Det er egentlig noe dere som kjenner Mali best må vurdere. Men jeg blir kjempe misusnnelig hvis dere drar til Australia altså, har såååå lyst til å reise dit!

Det tror jeg går helt fint jeg.

Broren min og kona har hatt med seg barna sine fra de var bittesmå både til Hawaii og Thailand flere ganger, med flybytter og full pakke og de har aldri hatt noe problem på turene. De har fire barn. Jeg skjelver litt bare med tanken jeg da, men... de er jo et eksempel på at alt går og det meste går veldig bra også. [:)]

Minstegutten deres var 3 mnd første gang han var i Phuket i Thailand, da med flybytte i Amsterdam og Bangkok. Nå sist vinter var han 4 år og da sov han visst fra Oslo til Moskva, var våken under flybyttet og sovnet igjen og sov fra Moskva til Bangkok, så det er jo mulig å være veldig heldig. Må legge til at han er en meget aktiv fireåring [:D]

Back
Topp