Ka syns dåke?

*Flaskepott*

Flørter med forumet
Eg e sjukemeldt, pga vond rygg[:@] og litt kvalme(som har begynt å gi seg no[:)])

Er sjukemeld ut måneden.. er sjukemeldt fra studier.
Så har det seg sånn at mamma å dei reiser til spania neste helg(me har hus der), og eg lurte på om eg sku henga meg på, siden sambo ikkje e heima, og eg e derfor aleina heile dagen å kjede meg..[&:]

Ka meine dåke? hadde dåke reist?
[8D]

Må søke til NAV og få det innvilget om det skal være godkjent ja.

Jeg hadde ikke reist, er man syk så er man syk!

Jeg ville søkt til nav, slik at alt det formelle var i orden, så ville jeg ha dratt ja!

Jeg mener ikke man kan si "er man syk, så er man syk". Å være syk er da så mangt! Noen ting krever senga hjemme, andre ting krever rett å slett bare ro og fred (som du sikkert kan få sammen med familien din på ferie). Nei, om du føler du makter å reise, da ville jeg ha gjort det jeg kunne for å få blitt med på den turen [:D]

ORIGINAL: Ebbalille

Jeg ville søkt til nav, slik at alt det formelle var i orden, så ville jeg ha dratt ja!

Jeg mener ikke man kan si "er man syk, så er man syk". Å være syk er da så mangt! Noen ting krever senga hjemme, andre ting krever rett å slett bare ro og fred (som du sikkert kan få sammen med familien din på ferie). Nei, om du føler du makter å reise, da ville jeg ha gjort det jeg kunne for å få blitt med på den turen [:D]

enig. det kan jo være bra få ryggen din å får litt avslapping i spania[:D]

Du får sikkert dra om du fikser alt det formelle ja..

Men som eg skreiv så e eg jo ikkje sjukemeldt fra nåke jobb, berre fra skule, så eg får jo ikkje nåke som helst penga eller nåke sånt fra nav.. Må eg snakka me dei då?[&:]

Jeg ville ikke trodd du trenger å snakke med nav da? Hadde du vært sjukemeldt fra jobb o.l
og skulle reist hadde det jo vært noe annet. Hadde tatt sjansen og reist til spania jeg...
Hva kan man tape på det? [:D]

Men det koster vel ingenting å ta en telefon å spørre heller da[;)]

Isåfall er det fastlegen du skal kontakte... så du kan jo ta deg en tlf for å høre for sikkerhets skyld? [:)]

ORIGINAL: Skalblipappa

Må søke til NAV og få det innvilget om det skal være godkjent ja.

jepp,ellers tar de sykepengene..

Back
Topp