Ka spise du før og itte trening?

Hekla85

Elsker forumet
Idag, tenkte eg å hiva i meg någen druer før eg går på trening. Så tar eg å kose meg med ein YT-sjokoladedrikk seinare [:)][:)] (kunne sikkert bare drukket melk med o'boy då) [8D]

passer på å spise lunsj eller mellommåltid ikke så lenge før trening (hvis det er på dagen)

Så etter trening tar jeg ofte en halv til en hel bar om jeg vet det vil gå en stund før jeg får spist ordentlig mat, eller en banan.

Eg pleier trene sent på kvelden etter eg har spist eg, og drikker bare vann[:-]

Før trening spiser jeg som regel middag, i god stund før da.. Og etter tar jeg meg et par brødskiver..!

Banan eller skyr.[:)]
Fikk tips av ei på jobben som har vært toppidrettsutøver, at siden jeg vil ned i vekt så del gjerne bananen i to. Halve før og halve etter trening.
Man trenger nødvendigvis ikke påfyll i magen etter trening om man har spist frokost, lunsj eller middag i forveien om man vil ned i vekt.

Viktig å få i seg potein før eller etter trening.

spiser ca 2t før (brødskive med noe på eller frukt eller noe sånt) og så spiser jeg gjerne en banan og noe annet grovt etterpå + et glass melk.

Trener stort sett bare tidlig.. Så da blir det en shake før trening (Herbalife) også lunsj etter..

Back
Topp