Ka skjer i kveld???

Lica76

Glad i forumet
Her regner det trollkjerringer ute[:-] Mannen er på overtid, kjem ikkje heim før seint.. Så her er det stille og rolig foran tven

Her pøser det ned her også... Sambo er ute å snekkrer, jeg tenkte å slenge meg på sofan med en bok. Formen er myyye bedre på kvelden [:D]

Full avslapning, sambo og jenta mi sover og jeg vurderer å gå meg en tur kanskje..

ikke stort, skal pørve å komme meg tidlig i seng.. min kjære er dratt på jobb.. har lyst på non stopp... Den sjokoladen jeg har i skapet er ikke bra nok:P

Jeg sitter her og ser litt på tv innimellom...snuppa og mannen sover(han skal jonne i natt), så jeg slapper av aleine...digg! Jeg fikk sove 1 time etter middagen, er så trøtt om dagen...gleder meg til å legge meg i senga....[;)]

ORIGINAL: Godzilla

Jeg sitter her og ser litt på tv innimellom...snuppa og mannen sover(han skal jobbe i natt), så jeg slapper av aleine...digg! Jeg fikk sove 1 time etter middagen, er så trøtt om dagen...gleder meg til å legge meg i senga....[;)]

Nå skal jeg ut på tur! Skulle egentlig på treningssenteret etter lillemann var i seng, men fikk overraskende besøk av broren min.. Så da blir det naturen heller[:)]

Jeg har plukka bær og kokt saft av dem i ettermiddag:) Nå er jeg snart klar for senga:)

Her sitter vi og slapper av, ser tv og vi skal vel finne bingen om en time eller to [:)]

Her gjør vi ikke stort[;)] Sitter i hver vår sofa, smiler fordi vi er gravide og i tillegg har fått barnehagegutt i dag[:)] Livet e søren meg bra altså,hehe!!

Back
Topp