ka skal vi mase om no då?

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: babyT?

Denne vil jeg ha på meg på julaften. Selvfølgelig med en fin rund mage inni

Masse fine klær her inne. Får legge til at dette var en super fin julaftenkjole. Hvor fant du den? Ja,denne skal vi ha på på jualften[:)]

jeg er helt enig....kjempefin julekjole...jeg må oxo ha denne viss en av mine andre julekjoler ikke passer....håper jo at jeg må kjøpe denne nye og fine kjolen da...hihi[:)]

Denne vil jeg ha på meg på julaften. Selvfølgelig med en fin rund mage inni

Den var kjempe fin.

Falt for den kjolen med en gang jeg så den. Har alltid drømt om å gå med stor mage på julaften og med en knallrød kjole som virkelig fremhever magen

[:)]

Falt for den kjolen med en gang jeg så den. Har alltid drømt om å gå med stor mage på julaften og med en knallrød kjole som virkelig fremhever magen

hihi[:)]
da er vi to BABAYT....[:)] viss alt går etter planen her så skal jeg være høygravid i julen med termin i bynnelsen av feb 09...enn om det da...da hadde det vært fint med denne kjolen...hiihi[:)]

ORIGINAL: CiZzYeN

[:)]

Vi satser på at det går etter planen for oss begge. Jeg kommer da til å ha stor mage til jul jeg også, med termin i slutten av februar, såvidt jeg har klart å regne frem til.
hihi[:)]
da er vi to BABAYT....[:)] viss alt går etter planen her så skal jeg være høygravid i julen med termin i bynnelsen av feb 09...enn om det da...da hadde det vært fint med denne kjolen...hiihi[:)]

Back
Topp