VilSåGjerne
Forumet er livet
hæ?
kjeder meg[8D]
kjeder meg[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sarah
Hei hei du. Kjeder du deg du da??[;)]
Jeg har forspist meg på potetgull og is, kan sikkert trille til senga føles det som...[;)]
ORIGINAL: Sarah
Ja, jeg og er trøtt som en dupp. Kommer til å legge meg om kort tid jeg og..
Men du vilsågjerne, jeg er fortsatt i sjokk jeg over hvor raskt ting har gått for dere. Det er jo ikke lenge siden du gledegruet deg til 1.samtale og nå er det bare 5 dager til testing. Det er helt utrolig!!! Håpe så på at du er gravid!!!!!
ORIGINAL: twinanne
Jeg har bare lyst til å snakke om mamma klær jeg, har sjekket ut på nett, noen nettbutikker er med spreke dyre klær, men det er noen med fine rimlige mammaklær også, blir helt sjuk jeg, har planer om å være ganske inn når det gjelder klesveien i allefall når magen er pen og liten, he he...men så var det bare det da å få skaffet seg den magen.
Ellers så har jeg handlet meg 2 tunika/tunikakjoler og det beste var alt det er faktisk plasstil en liten mage der også, eller ganske sor i den ene av dem faktisk.
Dere for bare siifra dersom dere trenger nettbutikk adresser med mammaklær, eksperten har peiling på litt her, har vel blitt det nå med mammaklær sjekking denne helgen
Er det noen som blir smittet her?
ORIGINAL: Ivara
http://www.mammashop.net/images/overdeler/mam_delia.jpg
Denne likte jeg! [:D]