ka skal vi mase om no då?

VilSåGjerne

Forumet er livet
hæ?

kjeder meg[8D]

kjedelig dokkar då[&:]

Hei hei du. Kjeder du deg du da??[;)]

Jeg har forspist meg på potetgull og is, kan sikkert trille til senga føles det som...[;)]

ORIGINAL: Sarah

Hei hei du. Kjeder du deg du da??[;)]

Jeg har forspist meg på potetgull og is, kan sikkert trille til senga føles det som...[;)]

ingenting å finne på jo......

ja is e en fin ting, spist enstor skål med vanilje is med kakao på[:D]mmmmmmmm deilig...... så no e eg kvalm[:'(] hahhahahahha[:D]

vi går vel å legger oss snart[:)]

Ja, jeg og er trøtt som en dupp. Kommer til å legge meg om kort tid jeg og..

Men du vilsågjerne, jeg er fortsatt i sjokk jeg over hvor raskt ting har gått for dere. Det er jo ikke lenge siden du gledegruet deg til 1.samtale og nå er det bare 5 dager til testing. Det er helt utrolig!!! Håpe så på at du er gravid!!!!!

ORIGINAL: Sarah

Ja, jeg og er trøtt som en dupp. Kommer til å legge meg om kort tid jeg og..

Men du vilsågjerne, jeg er fortsatt i sjokk jeg over hvor raskt ting har gått for dere. Det er jo ikke lenge siden du gledegruet deg til 1.samtale og nå er det bare 5 dager til testing. Det er helt utrolig!!! Håpe så på at du er gravid!!!!!

hehehe,nei det er sant, men så var eg jo så heldig å få starte behandlingen allerede dagen etter, så sikkert derfor tiden har gått fort her[:D]
så eg e evig takknemmelig for det[:D]

Jeg har bare lyst til å snakke om mamma klær jeg, har sjekket ut på nett, noen nettbutikker er med spreke dyre klær, men det er noen med fine rimlige mammaklær også, blir helt sjuk jeg, har planer om å være ganske inn når det gjelder klesveien i allefall  når magen er pen og liten, he he...men så var det bare det da å få skaffet seg den magen.

Ellers så har jeg handlet meg 2 tunika/tunikakjoler og det beste var at det er faktisk plass til en liten mage der også, eller ganske stor i den ene av dem faktisk.

Dere for bare siifra dersom dere trenger nettbutikk adresser med mammaklær, eksperten har peiling på litt her, har vel blitt det nå med mammaklær sjekking denne helgen

Er det noen som blir smittet her?

ORIGINAL: twinanne

Jeg har bare lyst til å snakke om mamma klær jeg, har sjekket ut på nett, noen nettbutikker er med spreke dyre klær, men det er noen med fine rimlige mammaklær også, blir helt sjuk jeg, har planer om å være ganske inn når det gjelder klesveien i allefall  når magen er pen og liten, he he...men så var det bare det da å få skaffet seg den magen.

Ellers så har jeg handlet meg 2 tunika/tunikakjoler og det beste var alt det er faktisk plasstil en liten mage der også, eller ganske sor i den ene av dem faktisk.

Dere for bare siifra dersom dere trenger nettbutikk adresser med mammaklær, eksperten har peiling på litt her, har vel blitt det nå med mammaklær sjekking denne helgen

Er det noen som blir smittet her?

mammaklær ja[:D]

eg e glad for at tunika e inn ennå, for de har jo de i alle butikker og koster ikke så masse[:D]

To av disse linkene var jo  like, jo...

Jeg vet en topp jeg SKAL  ha[:D][:D] En på krappe.no[:D]

ORIGINAL: Babyhåp

To av disse linkene var jo  like, jo...

Jeg vet en topp jeg SKAL  ha[:D][:D] En på krappe.no[:D]

ååååå den har eg siklet på og[:D]

Obs da tokk jeg hvist en 2 ganer men nå husker jeg ikke hvem den 3. var. Det spiller ingen rolle det er flere nettbutikker der ute så det er bare å søke.

Enige med dere der at den toppen er lekker, den så jeg også skikkelig på i helga hadde sååå lyst på den i svart.

Her er den linken jeg mente, har også slengt den på i posten min lenger oppe:

http://www.mammahuset.no/productview.php?mgid=5

Hadde sansen for dette og jeg, den toppen med dette skjørtet og mine lange støvletter

oioioi...den svarte toppen likte jeg oxo...hihi=))
jeg må inn å se...men prøver å ikke handle så mye enda...vente til jeg får en pos test,tror det kan ta sin tid..[:(][:(]
men jeg har allerede kjøpt lue m/pels i, votter og sokker til vinter i baby...brun/rosa m/prikker...hehe og en svart mamma singlett da...ellers må jeg prøve å vente...[:@] off azz...hehe[:D]

på krappe.no var det mye fint altså...åsså sååå billig da....hihi[:D]

me dere...hvordan kan jeg kopiere det en av det dere andre skriver?

Merk det du vil kopere slik at det blir blått, slik du kopierer i word f.eks når du mereker tekst. Så høyre klikker du på mus, og velger kopier. Før du gjør dette så åpner jeg et word dokument og limer det inn der. Jeg håper di kjønte hva jeg mente, ble litt klønete skrevet.

Denne vil jeg ha på meg på julaften. Selvfølgelig med en fin rund mage inni

ORIGINAL: babyT?

Denne vil jeg ha på meg på julaften. Selvfølgelig med en fin rund mage inni

Masse fine klær her inne. Får legge til at dette var en super fin julaftenkjole. Hvor fant du den? Ja,denne skal vi ha på på jualften[:)]

Sarah disse klærne er i en av de 3 linkene som jeg postet på forrige side, linker til mamma klær

Back
Topp