Ka ska dåkke i helga? :)

Jeg skal i utdrikkningslag i dag! Ihvertfall i deler av det.. Dropper nok zipline 100 meter over et juv, og en del alkohol.. :-P men gleder meg :-) Bestevenninnen min fra da vi var små som skal drikkes ut, så jeg må få med meg det jeg greier, selv om kroppen sier det begynner å bli tungt. Har selvsagt ikke hatt den beste natten med oppladning.

Vi skal gi en liten gave hver med en nødvendighet til ekteskapet. Kanskje det er noen kreative skapninger her inne med noen forslag til hva jeg skal gi? Skal ikke være noe stort eller dyrt, mest for morro. Men hadde jo vært greit om det faktisk var noe det gikk an å bruke..

Ha en fin dag alle sammen! :

Termin 6. juli
Vi fikk et fint bilde til bursdagene våre som fint kunne passet til en slik gave ;)

ImageUploadedByBV Forum1372492499.186308.jpg

Vårt henger på kjøkkenet ❤

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Det var et fint bilde :-) du vet ikke tilfeldigvis hvor det kommer fra?

Termin 6. juli
Tror de kjøpte det på kremmerhuset, men lurer på om ikke det er en lokal butikk her.
Men jeg har sett lignende på flere interiør og møbelbutikker ;)

Da har jeg vært utdrikningslag. Det vil si jeg var med å vekke bruden og spise mat med henne. De andre dro videre til høyt og lavt- men der har ikke jeg noe å gjøre nå gitt;)

Er helt skutt, så jeg har funnet senga igjen!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

I dag skal jeg se om ikke jeg finner ut hvor jeg skal ha vugga inne på soverommet.
Eller om jeg rett og slett skal ha Leander-vugga der i stede for..
Ikke lett å bestemme seg :P

Denne helgen blir spennende da Caspian som ble født 5 uker før termin, skal prøve seg uten sonde da han bare drar den ut uansett. Gir litt flaske i tillegg om jeg syntes han får i seg lite fra pupp ;)

termin 28 juli ♥

Denne helgen skal jeg være på familiehytta, med store deler av storfamilien!:):) Blir veldig hyggelig, og er nok siste turen jeg kan ta meg før termin..

Har barnefri så vi skal bare være hjemme og slappe av og lade krefter. Er jo såå trøtt om dagen, sover flere ganger om dagen og hele natten.

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Her blir det grilling med gode venner i morgen. Mannen jobber nattevakt i dag, så det blir nok en rolig kveld for meg, pus og magan foran TV'en. Leie noe god krim og litt snop :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Nå har jeg vært på sykehuset og hilst på mammi og en av verdens nydeligste gutt♥
Må jo bare ærlig innrømme at det var ikke lett å gå tomhendt hjem derfra :P
Men han skal få lov å vente noen dager til. Helst etter den 3, men senest den 10 juli ;)

♥ Termin 10 juli ♥

Prøver ;) Nei. Medlidenhetsgraviditeten har gitt resultater på vekta ;) Han veier vel ca 105 nå og max-vekta på hopping er fra 95-100 kg. Ingen lur idè å ''ta sjansen'' når det gjelder ting oppi lufta synes jeg... ;)
Stusselig om den vordende far skulle endt som en pannekake i sitt eget 30-års lag synes jeg.... :P
Hehehehhe :D nei, kan ikke ha noe pannekake fest :p
Jeg må vel hive min på diett etterhvert. Liker å ha noe å ta i, ikke misforstå, men her har det gått i trøstespising mens jeg ikke har vært der... så det har blitt noen ekstra kg.
Men litt mer sunt kosthold har vi alle godt av - ETTER graviditeten. For jeg har store planer om å trykke i trynet den siste tiden. Og kjekkere med selskap ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Hehehehhe :D nei, kan ikke ha noe pannekake fest :p
Jeg må vel hive min på diett etterhvert. Liker å ha noe å ta i, ikke misforstå, men her har det gått i trøstespising mens jeg ikke har vært der... så det har blitt noen ekstra kg.
Men litt mer sunt kosthold har vi alle godt av - ETTER graviditeten. For jeg har store planer om å trykke i trynet den siste tiden. Og kjekkere med selskap ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Enig ;)

Nå er flyakrobatikken, lunch og go cart vel overstått. Nå skal vi roe ned litt også kose oss med en tur på big horn om et par timer og jeg raidet video-nova for brukte blurayer i går så det blir filmkveld før sengen kaller. :)
Fin dag og fornøyd type. Han har kost seg i dag så da var det velykka! :)
Murringene mine har ikke vært så intense i dag heller så jeg har hvertfall klart å gå og kanskje sett ut som om jeg kun var 90 år og ikke 120... ;)

Back
Topp