Ka ska dåkke i helga? :)

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Ja det lurer eg på ;)
Vi ska slappe av :) så reiser vi på hytten på søndag der sønnen te mannen e med
Onkel og bestemor :)

har hatt modningsakupunktur i dag og skal igjen i morgen.Ellers tenkte vi en tur i båt hvis vinden tillater det og besøke mamma/mormor på søndag <3 så bare avslappning for alle penga :)

Bare slappe av og håpe på fødsel :D Mellomste skal opp til hytta til svigers en natt eller to. Så får vi bare se. Har en del vondter nedentil og nedover på innsiden av låra og svært stille i magen.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Bare slappe av og håpe på fødsel :D Mellomste skal opp til hytta til svigers en natt eller to. Så får vi bare se. Har en del vondter nedentil og nedover på innsiden av låra og svært stille i magen.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011

Tror du noe e på gang? :)

I morgen skal jeg sette bind foran øynene på mannen og kjøre han til en småflyplass. Der står et par kompiser og venter også skal han kastes opp i et småfly som skal gjøre litt flyakrobatikk med han inni.
Etterpå skal jeg sende han på gocart med ''gutta''. Han har jo nettopp fyllt 30 så noe har jeg forsøkt å stelle i stand selv om det ikke ble store greiene. :)
Ellers - håpe på fødsel..

I morgen skal jeg sette bind foran øynene på mannen og kjøre han til en småflyplass. Der står et par kompiser og venter også skal han kastes opp i et småfly som skal gjøre litt flyakrobatikk med han inni.
Etterpå skal jeg sende han på gocart med ''gutta''. Han har jo nettopp fyllt 30 så noe har jeg forsøkt å stelle i stand selv om det ikke ble store greiene. :)
Ellers - håpe på fødsel..
Du er nå god med mannen...
Så det ble ikke fallskjerm altså?

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Du er nå god med mannen...
Så det ble ikke fallskjerm altså?

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Prøver ;) Nei. Medlidenhetsgraviditeten har gitt resultater på vekta ;) Han veier vel ca 105 nå og max-vekta på hopping er fra 95-100 kg. Ingen lur idè å ''ta sjansen'' når det gjelder ting oppi lufta synes jeg... ;)
Stusselig om den vordende far skulle endt som en pannekake i sitt eget 30-års lag synes jeg.... :P

Her skal guttungen på overnatting hos fetteren sin så vi får fri lørdags kveld. Da ska vi ut å spise med et vennepar av oss. Ellers skal sambo få vaske gulvene og trappene i morgen :p

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg har ingen planer, så det blir nok mye avslapping. Hvis været holder seg skal vi nok "bo" ute på lekeplassen, jeg tar med bok, strikking og en stor kopp te så holder jeg ut lenge på benken der.

Her er det null planer, men vurderer en fjelltur:) jeg vil føde!!!!!

termin 21.07.2013

Har vertfall time kl 13 på sus for å snakke med en lege. Da vi var på sist vekstkontroll ga jordmora meg beskjed at det var rimelig sikkert at det ble det og at eg skulle ta med meg baggen :) :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011

Har vertfall time kl 13 på sus for å snakke med en lege. Da vi var på sist vekstkontroll ga jordmora meg beskjed at det var rimelig sikkert at det ble det og at eg skulle ta med meg baggen :) :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011

Så spennende då! :)

Jeg skal i utdrikkningslag i dag! Ihvertfall i deler av det.. Dropper nok zipline 100 meter over et juv, og en del alkohol.. :-P men gleder meg :-) Bestevenninnen min fra da vi var små som skal drikkes ut, så jeg må få med meg det jeg greier, selv om kroppen sier det begynner å bli tungt. Har selvsagt ikke hatt den beste natten med oppladning.

Vi skal gi en liten gave hver med en nødvendighet til ekteskapet. Kanskje det er noen kreative skapninger her inne med noen forslag til hva jeg skal gi? Skal ikke være noe stort eller dyrt, mest for morro. Men hadde jo vært greit om det faktisk var noe det gikk an å bruke..

Ha en fin dag alle sammen! :

Termin 6. juli

Her skal samboer på kortspill med kompiser i ettermiddag/kveld. Så eg og litlå skal på Egon med svigers og spise.
Før den tid så å stellebordet skrus sammen, og vi må ut å handle litt :)
I mårå skal litlå være med farmora i selskap på Stord, så da skal eg bare nyte de timene eg får alene med samboeren :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Spennende hva det blir til da :)

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Back
Topp