Ja det lurer eg på
Vi ska slappe av så reiser vi på hytten på søndag der sønnen te mannen e med
Onkel og bestemor
Vi ska slappe av så reiser vi på hytten på søndag der sønnen te mannen e med
Onkel og bestemor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare slappe av og håpe på fødsel Mellomste skal opp til hytta til svigers en natt eller to. Så får vi bare se. Har en del vondter nedentil og nedover på innsiden av låra og svært stille i magen.
Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥
Du er nå god med mannen...I morgen skal jeg sette bind foran øynene på mannen og kjøre han til en småflyplass. Der står et par kompiser og venter også skal han kastes opp i et småfly som skal gjøre litt flyakrobatikk med han inni.
Etterpå skal jeg sende han på gocart med ''gutta''. Han har jo nettopp fyllt 30 så noe har jeg forsøkt å stelle i stand selv om det ikke ble store greiene.
Ellers - håpe på fødsel..
Du er nå god med mannen...
Så det ble ikke fallskjerm altså?
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Blir med på den gitt))Føde tenkte jeg
Tror du noe e på gang?
Håper er vell ordet Har gått med små vondter i hele dag.. Men kroppen vet det å lure en.. Så det blir nokk ingenting på meg før evt mandag
Har vertfall time kl 13 på sus for å snakke med en lege. Da vi var på sist vekstkontroll ga jordmora meg beskjed at det var rimelig sikkert at det ble det og at eg skulle ta med meg baggen
Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Spennende hva det blir til daHar vertfall time kl 13 på sus for å snakke med en lege. Da vi var på sist vekstkontroll ga jordmora meg beskjed at det var rimelig sikkert at det ble det og at eg skulle ta med meg baggen
Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011