ka rekkefølge?

summer82

Forumet er livet
sikkert et veeeeldi dumt spm.. men ka rekkefølge skjer ting på bryllupsdagen å kor lang tid bør man sette av til ting?[:D]
frisør, vielse, fotografering, middag, taler og sanger (når har man dette?) kaffi osv... helt forvirra her[:D]

jeg er ikke sikker selv,men dette har jeg tenkt da:
begynner dagen med
-frokost
-dusje
-skal ikke til frisør for jeg har så kort hår at jeg ordner det selv[:D]
-sminker meg selv
-søstra mi ta noen bilder av meg alene[:)]
-møte fedrene mine (biologisk far og han som har tatt seg av meg i alle år)
-vielsen kl 13.00 til 14.00 ca
-ta bilder
-middag kl 15.30
-kaker og kaffe kl 18.30
-barna drar hjem og festen starter ca 20.00

ORIGINAL: summer82

sikkert et veeeeldi dumt spm.. men ka rekkefølge skjer ting på bryllupsdagen å kor lang tid bør man sette av til ting?[:D]
frisør, vielse, fotografering, middag, taler og sanger (når har man dette?) kaffi osv... helt forvirra her[:D]

når det gjelder taler og sanger så holdes vel dette under middagen. og vår toastmaster holder oversikten på hvem som skal holde tale når... og hvilken sang som skal synges når....

superdupert altså[:D] va vel igrunn sånn e også hadde tenkt men tror ikke vi skal ha toastmaster så der vi slite litt da hmmm...

superdupert altså[:D] va vel igrunn sånn e også hadde tenkt men tror ikke vi skal ha toastmaster så der vi slite litt da hmmm...

må ikke ha toastmaster egentlig da,men verken jeg eller samboer liker overhodet å prate høyt med flere enn 10personer tilstedet så da valget vi å spørre svigerfar om å være toastmaster

Blir vanskelig uten toastmaster.. De færreste har jo en proff. Det vanligste er jo å velge en som passer fra familien eller en venn.

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Blir vanskelig uten toastmaster.. De færreste har jo en proff. Det vanligste er jo å velge en som passer fra familien eller en venn.

hmm må tenke om der e noen i familien min som kanskje vil være... håpe d[:D]

kan jo bare fortelle hvordan det gikk hos meg da....
frisøren: litt over 2 timer (sette opp og sminke)
vielse: 1 time
fotografering: satt av 2 timer men brukte ikke så lang tid så fikk hilst på gjestene før middagen
middag: 2 og 1/2 time med taler og sanger
kaffen varte jo egentlig hele kvelden da, men satte frem drikke ca 1 time etter kakene kom på bordet... vi hadde også noen sanger under kaffen å festen...
nattmaten ble servert klokken 12.00

Frisør ca kl.1200 ( og ble forsinket til fotografen...)
Fotograf kl.1400 (her var vi forsinket....)
Vielse kl.1600 (ankom kirka 5 minutter før [&:] men de startet jo ikke uten oss...)
Middag kl.1900.

Gjestene reiste direkte til lokalene etter vielsen. Der stod toastmaster klar med velkomstdrinker, slik at de fikk kost seg litt før vi ankom ca kl.1800.

Så gikk det meste av seg selv.

Tror det blir verre med planleggingen av kvelden og tidspunkter å forholde seg til hvis man skal ha middagsgjester OG kaffegjester, altså at det kommer flere til kaffe og kaker senere.. Da BØR man holde tids-skjemaet...

Vi har frisør (10), vielse (13), fotograf (14), middag (17), kaffe og kaker (vi har ingen kaffegjester, så tar det når vi er klare). Taler og sanger skal flettes inn underveis i middag og kaffe. 

Back
Topp