Ka gjør

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Du, barna og mannen på no?
Guttungen ser på film for han er full i feber.. mannen ser fotball.. eg prøvde meg på å hekle.. det gjekk ikkje så eg er tilbake i krigen;)

Tøtta se på tv, mamman og pappan slapper av. Er sliiitne etter en egentlig flott dag, men hvor teste grenser har vært ett gjennomgangstema ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Mannen sitter med sin bror nede på datarommet å linker hehe. Så jeg og hunden sitter å ser/hører på en film mens jeg egentlig sitter med mobilen :)

Vesla sover, mens jeg sitter her og drøyer ut dusjen jeg så gjerne skulle hatt, men ikke orker :p Må jo stååå på de vonde bekkenløsnings-beina mine :eek:

Nå har vi akkurat lagt storesøster på nytt rom i stor jente seng. Så da krysser vi fingrene for at vi får en god natts søvn ... :)

Nå har vi akkurat lagt storesøster på nytt rom i stor jente seng. Så da krysser vi fingrene for at vi får en god natts søvn ... :)

Så spennende! Det blir kjekt for ho:)

Minsten sover,eldste er hos faren sin og jeg slapper av :)

Storesøster bader, pappa ordner med vann-ballonger mens mor ligger strak ut på sofaen. Deilig!

Jeg og vesla venter på skillingsboller som er i ovnen! :O Så blir det kvelds, og leggetid på henne... Og mest sannsynlig flere boller på meg etter hun har lagt seg. Ha ha :D

Jeg sitter i sofaen på bv appen på mobilen..
Sambo kom nettopp utav soverommet til minsten som har sovna og satte seg ved spisebordet. Tror han sjekker facebook.
Største henta ligger nede på rommet sitt å ser på en eller annen serie - bones tror jeg idag.
Og mellomste jenta ligg på sitt rom og skyper med veninner på ipadden....

Så tror jeg har god kontroll på flokken min....

Back
Topp