ka e d???

Alicia85

Elsker forumet
den siste tia har æ hatt mye utflod..litt gulakti liksom..å no nettop va d kommet masse helt blankt liksom..lukta ganske søtt..lukta ikk utflod..noen som vet ka d kn være??

æ har hørt at de e fostervann som lekk hvis de lukte søtt. Ha villa snakke me jordmor hvis æ ha verre dæ æ. Lykke te

ORIGINAL: gravid 82

æ har hørt at de e fostervann som lekk hvis de lukte søtt. Ha villa snakke me jordmor hvis æ ha verre dæ æ. Lykke te

skulle akkurat til å si det samme...

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: gravid 82

skulle akkurat til å si det samme...

Oi, kan det være tegn på det!
Er det farlig da?

ska sjekke om d e sånn litt seinere idag å viss d e d samme ska æ ringe føden å høre..men e d ikke litt tili da?huff blir litt smånervøs

Trur ikje det er så unormalt.. det spørs vel heller på mengden. Men de har sikkert svar til deg om du ringer!

e sikkert bare litt annerledes utflod..e sikkert bare æ som engsta mæ

ORIGINAL: Alicia85

e sikkert bare litt annerledes utflod..e sikkert bare æ som engsta mæ

Kan godt være, det var det for meg når jeg hadde samme for noen uker siden. Men ring for sikkerhets skyld, heller ringe en gang for mye enn en gang for lite, de tar sånt seriøst på føden asså [;)]

æ e sånn som ringe i siste litn for æ ikke tror d e nokka å engste sæ for..at æ sikkert merke d viss d e nokka farli..

Ja du gjør jo som du vil, kan være kroppen vet det hvis noe er galt også. Men jeg ville ikke tatt den sjansen, koster jo ikke mange kronene å¨ta en kjapp telefon.

men dem sir vel bare at æ ska vente å se..dessutn vet æ ikke helt ka æ ska si[:-] e litt pysatt sånn

ORIGINAL: Emilie3

ja dem er veldig flinke med og si: du må se om det går over.. er sikkert ikke så farlig.. det er nå det dem ha sakkt til meg...

jeg hadde vont i magen (neders) så ringte jeg til jormoren. men denne gangen hadde jeg flaks[:D] fikk time med en gang. men det var ikke noe farlig.

men denne rare utfloden er ekel.. den ren jo nesten hele tiden. og lokter...

sjekka jordmor ka d utflode va?

ok..sikkert ingenting[;)] får man håpe

Back
Topp