Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaTilEmilie
eg ville heller bygget hus selv i stedet for og kjøpt ett så gammelt hus til den prisen
svigerinna mi bygde hus i farsundfeltet, veldig stort og fint hus og det kom på så vidt i overkant av 3mill og det er inkl tomt
ORIGINAL: zoe
eg ville heller bygget hus selv i stedet for og kjøpt ett så gammelt hus til den prisen
svigerinna mi bygde hus i farsundfeltet, veldig stort og fint hus og det kom på så vidt i overkant av 3mill og det er inkl tomt
joda, eg kunne tenkt meg å bygge, men i det området der e det jo umilig å få tomt.
Har ikkje så lyst i farsundfeltet. Kunne bygd i områder Vie, men der e jo tomteprisane over 1mill![&:]
ORIGINAL: zoe
joda, eg kunne tenkt meg å bygge, men i det området der e det jo umilig å få tomt.
Har ikkje så lyst i farsundfeltet. Kunne bygd i områder Vie, men der e jo tomteprisane over 1mill![&:]
ka me på tefre då?
der e jo sikkert gode muligheter og få kjøpt tomter..
vie e jo ganske so sentralt da so det e jo seff dyrt og på flatene e jo det ganske bra me hus og leiligheter so e vel ikkje so lett og finne tomter der