ka dåke synst? *link*

zoe

Glad i forumet
vi skal på visning på hus..

ka dåke synst om huset? (sjå vekk fra prisen, e dyrt her[8D][;)])

link til interiørforum:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16672902

eg ville heller bygget hus selv i stedet for og kjøpt ett så gammelt hus til den prisen

svigerinna mi bygde hus i farsundfeltet, veldig stort og fint hus og det kom på så vidt i overkant av 3mill og det er inkl tomt

ORIGINAL: MammaTilEmilie

eg ville heller bygget hus selv i stedet for og kjøpt ett så gammelt hus til den prisen

svigerinna mi bygde hus i farsundfeltet, veldig stort og fint hus og det kom på så vidt i overkant av 3mill og det er inkl tomt

joda, eg kunne tenkt meg å bygge, men i det området der e det jo umilig å få tomt.
Har ikkje så lyst i farsundfeltet. Kunne bygd i områder Vie, men der e jo tomteprisane over 1mill![&:]

ORIGINAL: zoe

joda, eg kunne tenkt meg å bygge, men i det området der e det jo umilig å få tomt.
Har ikkje så lyst i farsundfeltet. Kunne bygd i områder Vie, men der e jo tomteprisane over 1mill![&:]

ka me på tefre då?

der e jo sikkert gode muligheter og få kjøpt tomter..
vie e jo ganske so sentralt da so det e jo seff dyrt og på flatene e jo det ganske bra me hus og leiligheter so e vel ikkje so lett og finne tomter der

syns det var fint.

fordelen med å kjøpe oppussingsobjekt btw, er at man får det AKKURAT som man vil ha det..

men det er jo hva man ønsker igjen da !

ORIGINAL: zoe

ka me på tefre då?

der e jo sikkert gode muligheter og få kjøpt tomter..
vie e jo ganske so sentralt da so det e jo seff dyrt og på flatene e jo det ganske bra me hus og leiligheter so e vel ikkje so lett og finne tomter der

har tenkt litt på terfe ja, men eg har veldig lyst å bu på flatene/ ytre hafstad eller rundt der, med tanke på skulen der.

bur vi vie no, og det e jo en veldig bra plass..men dyrt ja!

vanskelig det her..
men eg e jo igrunn enig med deg..e mykje peng for et så gammelt hus..

ja var det da :S

lite eneboliger til salgs nå anna enn i slåttebakkane, falkenstein og sånn
e vel mest på sommeren det er stor pågang.

jeg hadde heller kjøpt tomt til 1mill og bugd et stort fint hus til 3mill enn å kjøpe et gammelt til 4mill. hadde ikke trengt å tenke to ganger over det[;)]

Back
Topp