K V A L M

Gladjentå

Blir kjent med forumet
Fytti katta kvalmen er kommet tilbake med stor K..magen har sunket ganske mye..så er vel kansje at beibien trykker andre plasser..? Andre?

har en del kvalmebyer ja. og kjenner at det stikker godt nede i bekkenet. er en del svimmel også. kjenner jeg må spise ofte for å ikke bli kvalm og svimmel.

Jeg har ikke vært så plaget av kvalme tidligere, men har hatt en del netter nå der jeg har våknet opp med en voldsom kvalme[:'(] Vet at han har festet seg så kan jo hende det er derfor? Kjenner også en del stikninger nedover..

Jeg er veldig mye kvalm om dagene[&:][:'(] Jordmor sa det var fordi livmoren og babyen var så langt oppe at det trykte på tarmene, og da kunne man bli veldig kvalm.. Det er nok riktig i mitt tilfelle, for her har ikke baby festet seg og magen har ikke sunket.. Trodde det skulle lette kvalmen når babyen hadde festet seg[;)]

Merri24 uff siden uke 5 [:'(] stakkers deg..hold ut! Snart over! [;)] 

Usj...ikke morro!! Håpe det hjelper når magen synker, hvis den ikke har gjort det!

ORIGINAL: Gladjentå

Men nå går det mot slutten!! Så nå ser jeg virkelig enden på det, håper bare hun har vett til å komme seg ut litt før termin:) Har så lyst til å begynne å leve igjen;)

ORIGINAL: Merri24

ORIGINAL: Gladjentå

Men nå går det mot slutten!! Så nå ser jeg virkelig enden på det, håper bare hun har vett til å komme seg ut litt før termin:) Har så lyst til å begynne å leve igjen;)

Uff jeg føler virkelig med deg!! jeg spydde å med Jonas til di siste 3-4 ukene!! da ble jeg pluttselig kjempe fin form![:D] men så gikk jeg 11 dager å da[:-]

ORIGINAL: Pønsi

Er ofte så kvalm at jeg kaster opp [&:]

sign..desverre..

Back
Topp