L LinnSB* Forumet er livet 8 Mai 2008 #1 Gratulerer så mye med å ha passert 12 uker! Tiden flyr jo [:)]
K@ro Elsker forumet 8 Mai 2008 #2 Du søte snuppa!!!! Tusen takk, ja tiden flyr virkelig mye raskere denne gangen skal jeg si deg. Kommer du etter, etter bryllupet eller?
Du søte snuppa!!!! Tusen takk, ja tiden flyr virkelig mye raskere denne gangen skal jeg si deg. Kommer du etter, etter bryllupet eller?
L LinnSB* Forumet er livet 8 Mai 2008 #3 ORIGINAL: K@ro Du søte snuppa!!!! Tusen takk, ja tiden flyr virkelig mye raskere denne gangen skal jeg si deg. Kommer du etter, etter bryllupet eller? ja det er planen [:)] så håper det klaffer fort
ORIGINAL: K@ro Du søte snuppa!!!! Tusen takk, ja tiden flyr virkelig mye raskere denne gangen skal jeg si deg. Kommer du etter, etter bryllupet eller? ja det er planen [:)] så håper det klaffer fort
K@ro Elsker forumet 8 Mai 2008 #4 ORIGINAL: LinnSB* ORIGINAL: K@ro Du søte snuppa!!!! Tusen takk, ja tiden flyr virkelig mye raskere denne gangen skal jeg si deg. Kommer du etter, etter bryllupet eller? ja det er planen [:)] så håper det klaffer fort
ORIGINAL: LinnSB* ORIGINAL: K@ro Du søte snuppa!!!! Tusen takk, ja tiden flyr virkelig mye raskere denne gangen skal jeg si deg. Kommer du etter, etter bryllupet eller? ja det er planen [:)] så håper det klaffer fort