k*** og f****!!!!

Vet du ikke hva klitoris er? det er det du har mellom beina som blir stimulert ved sex, men min henger mye ned[:(]

hmm, ja, har hatt det noen ganger. merkelige greier. våkner rett etter det. digg ja. tror man bare drømmer om sex, hihi.[:D]

takk for det, ja, er ganske fornøyd med jobben vi gjorde der ja, hehe. så gøy, er så mye søtt man finner til jenter.
bare gled deg![:)]

Dere klarte ikke å holde det til sex forumet som dere fikk liksom?

hehe ja den vet jeg om men du skrev klioris og det hadde jeg ikke sist jeg sjekket....godt å se at det er humor på gang her...man får det ikke mere moro enn man gjør det til selv

he he.ja det gjør jeg også....hun har 20 kjoler fra str.50 til 80 ...he he. morro . orgasme i søvne må jo være en av de beste vel[:D] vi er jo fulle av hormoner jenter...klart at dette må være lov....å le litt altså
[:D]

sex forum? jeg har gått glipp av noe jeg altså...seriøst...er det ikke lov eller? å snakke om sex alså[:D]

ok da får jeg dra dit holdt jeg på å si... he he. jeg vet ikke hva annet jeg skal ta opp jeg...sorry til de jeg har fornermet med sexprat..har ikke vært her når det er så mye greier jeg.. unnskyld[:)]

heheh skal vel begge deler til for at det blir baby ja[:D]

Må da være lov å tulle litt!?[;)]
Blir sikkert flytta over til sex forumet,eller slettet...

Hvis ingen kan pårope seg JOMFRUFØDSEL her så har vel alle hatt sex som innebærer kukk og fitte, regner med at de fleste ble gravide sånn, hvis ikke har vi nye bibelske mirakler i vente[8|]

He,he...Så sant så sant![;)]
Men vi får vel være litt flinke til å poste innlegg på riktig steder...
Sånn at denna vil jo være sex-tema!

Back
Topp