køyeseng

tretroll

Forumet er livet
VIP
Lurte på om noen har erfaring med en av disse to køyesengene fra IKEA?

Nate har fått køyeseng til seg og lillebror i magen av bestemor og farfar til jul, men den er ikke innkjøpt enda...

Kriteriene våre er: den skal være 90cm bred i begge høyder, og være godkjent for tykk nok madrass til å ha springfjærmadrass i begge høyder.

Denne kan males hvit (som er det jeg foretrekker - men jeg finner ikke noen hvite køyesenger som er normalt priset...) uten for mye forarbeid. MEN er usikker på om den er stabil nok - den er jo veldig billig?!?! men skal sef forankres i veggen.

Finner ikke andre aktuelle noe sted som kan males hvit, så eneste alternativ er denne:

denne fikk ungene til jul.har ikke satt den opp enda da.
kostet 1495kr på bohus,gjende.

ORIGINAL: Astrone~Laluna

denne fikk ungene til jul.har ikke satt den opp enda da.
kostet 1495kr på bohus,gjende.

ja, den er fin og ser litt mer solid ut, men er bare 75cm bred og det vil jeg ikke ha....[;)]

vi har den første sengen du har bilde av der til sønnen til sambo. Helt grei. Er grei plass og vi har tenkt å male den også etterhvert, men ikke kommet så langt. Husk at pris er utenom madrasser[:)]

ORIGINAL: mecluc

vi har den første sengen du har bilde av der til sønnen til sambo. Helt grei. Er grei plass og vi har tenkt å male den også etterhvert, men ikke kommet så langt. Husk at pris er utenom madrasser[:)]

ja, sega koster jo mindre enn 1 madrass[:D][:D][:D]

er den stødig og stabil??? Gynger/knirker ikke om man beveger seg litt???

husker småbrødrene mine hadde en slik en, ligner hvertfall veldig den på bilde nr en og pappa holdt på og klikke av den senga, for plankene falt ned hele tiden så lillebroren min fikk mellomste broren over seg med planker og alt, det skjedde 2 ganger og da spikret pappa plankene fast og da var den grei  [;)]

høres ut som den øverste ikke er så ille da. Blir nok gjerne den....med 3 gode malingsstrøk[:D][:D][:D]

Flere som har erfaring?

Har ingen av de to sengene der fra ikea, men har hemnes køyeseng og er fornøyd med den. Om jeg skulle ha kjøpt køyeseng i dag, ville jeg nok tatt en som er litt lettere, for hemnes er tung å flytte på.

Back
Topp