Køn scanning

clarasmor

Andre møte med forumet
Hej skønne,kommende december mødre :)

Er her slet ingen private skannings klinikker hvor man evt, kan få foretaget køns skanning osv. ?? Undskyld hvis jeg lyder lidt dum, men er jo fra danmark, så ved meget lidt om Norge og mulighederne når man er gravid..

Go´ aften til jer alle

Jo, de er det mange av og kjønnet kas sees fra og med et sted mellom uke 13 og 14, husker ikke helt presis ;)

Hvor du bor i Norge da?
Så kan vi jo komme med anbefalinger til gode steder ;)

Jo, de er det mange av og kjønnet kas sees fra og med et sted mellom uke 13 og 14, husker ikke helt presis ;)

Hvor du bor i Norge da?
Så kan vi jo komme med anbefalinger til gode steder ;)
Uhh lyder godt, så er jeg fri for at tage til dk for at blive skannet. Jeg bor i telemarken - Tæt på porsgrunn og skien :)

Du får jo som regel vite kjønnet på den ordinære ultralyden i uke 17-19 også da, så det er jo ikke nødvendig med egen ultralyd bare for det... Om du greier å vente til da..

Uhh lyder godt, så er jeg fri for at tage til dk for at blive skannet. Jeg bor i telemarken - Tæt på porsgrunn og skien :)

Kjenner ikke til så mye på den kanten av landet :P håper noen andre kan hjelpe deg, men som Heffalumpen sier så kan du jo vente til ordinær ultralyd om du klarer ;)

Back
Topp