Kål og amming..

Her har ingen reagert på noe jeg har spist.

Annet enn egg da på frøkna. Men det ga seg bare utslag i utslett, ikke magevondt.

Mine reagerte på mye. Jeg tenkte ikke på at brokkoli er kål...

De tålte ikke kinakål eller isbergsalat. Ikke brus, ikke løk.

Jeg droppet det. Jeg tåler ikke litt gråting for å få den maten jeg vil ha, jeg klarer ikke kose meg med maten blir jeg vet at jeg da med vilje gir ungen smerter.

Men de tålte mer og mer da, jeg drakk brus i dåpen deres uten problemer og fra 3-4 mnd trengte jeg ikke tenke på hva jeg spiste lenger

Mine reagerte på mye. Jeg tenkte ikke på at brokkoli er kål...

De tålte ikke kinakål eller isbergsalat. Ikke brus, ikke løk.

Jeg droppet det. Jeg tåler ikke litt gråting for å få den maten jeg vil ha, jeg klarer ikke kose meg med maten blir jeg vet at jeg da med vilje gir ungen smerter.

Men de tålte mer og mer da, jeg drakk brus i dåpen deres uten problemer og fra 3-4 mnd trengte jeg ikke tenke på hva jeg spiste lenger

Det er da ingen som spiser ønsker at babyen skal skrike og ha vondt? Men man kan være uheldig å spise uten å tenke over det ;) Og man vet jo ikke før man har prøvd heller :)
Men dette gikk supert, ingen gråt eller vondter her :D

Det er da ingen som spiser ønsker at babyen skal skrike og ha vondt? Men man kan være uheldig å spise uten å tenke over det ;) Og man vet jo ikke før man har prøvd heller :)
Men dette gikk supert, ingen gråt eller vondter her :D
Det var en kommentar om "tåler litt gråt om jeg kan få kose meg med maten" som bare ble helt feil i mot hode. Sikkert ikke ment slik, men ble hos meg tolket sånn.

Og ja, uhell kan man ha. Hvordan tror du jeg fant ut at brokkoli er kål?
Også må man jo bare prøve, ja. Men jeg er heller restriktiv i begynnelsen og prøver mer og mer når ungen er litt eldre
Føre var-prinsippet

Det var en kommentar om "tåler litt gråt om jeg kan få kose meg med maten" som bare ble helt feil i mot hode. Sikkert ikke ment slik, men ble hos meg tolket sånn.

Og ja, uhell kan man ha. Hvordan tror du jeg fant ut at brokkoli er kål?
Også må man jo bare prøve, ja. Men jeg er heller restriktiv i begynnelsen og prøver mer og mer når ungen er litt eldre
Føre var-prinsippet
Jeg tolket det også sånn.... :(

Hvordan merker man om babyen tåler div eller ikke?

Min lille har hatt litt luft i magen noen dager uten at jeg helt skjønner hva jeg har spist.
Idag har han hadd grønn avføring hele dagen men ingen smerter eller luft. Er det noe jeg har spist siden avføringen er grønn eller er det vanlig?

Back
Topp