Kål og amming..

Agnete

Forumet er livet
Har deres babyer reagert? Har en baby som reagerer på svært lite og jeg spiser nesten som jeg vil.
Fikk nå servert kinakål uten å tenkte spiste jeg jo dette... :o
Så nå forventer jeg egentlig en baby som hyler av smerte etterpå :(
Så er det håp med at babyen ikke reagerer på kål? :D

Kan jo være heldig :)

Mi nr 1 tålte ingenting. Levde på vann og knekkebrød da :p

Men nr 2 tålte alt ;)

Tror ikke kinakål er det verste. Mine barn har reagert på mye, men ikke særlig på kinakål. Krysser fingrene for at det går greit;)

Jenta mi tålte alt jeg spiste. Men jeg holdt meg unna noen av de verste synderne for å være på den sikre siden. Men jeg er ganske sikker på at jeg spiste kål uten at hun reagerte.

Gutten min tåler ikke blomkål,men kinakål har gått greit :-)

Jeg merket ikke forskjell på kål med noen av mine, verken hodekål eller blomkål.

Så flott å høre!! Vi krysser fingrene :D
Er litt rart dette for med de to andre kunne jeg jo ikke spise noe og nå spiser jeg det meste :o
Veldig deilig da og hadde vært flott om babyen tålte kinakål har savnet det litt, så var godt med en smak :D

Spiste hva jeg ville, han reagerte ikke på noe.

Mine har ikke reagert på kinakål. Mine har reagert på cola (koffein) og sterk mat. Tror ikke de reagerte på noe annet.

Eldste reagerte på løk, appelsinjuice, egg og kålrot..
Nest eldste ammet jeg ikke lenge nok til å finne ut om hun reagerte på noe.
Nr 3 reagerte på jordbær og nr 4 har hittil ikke reagert på noe! :)

Her har han ikke reagert på noe, har fullammet i 7 mnd og spist alt jeg har lyst på, tenker jeg klarer litt gråting dersom jeg kan nyte maten:)

Hvordan reagerte de på cola? Magevondt eller mye våkne? :o
Veldig glad i cola. Men prøver å begrense :D

Magevondt! Masse gråt og masse aua. Kutta ut cola og ga minifom. Da ble d greit nok (i forhold til hvordan d var) for eldste. Eldste fikk også ammete. Yngste ble forholdsvis bra med minifom og ingen inntak av koffein på meg.

Min har ikke reagert på noe som helst av det jeg har spist. Har dermed ikke holdt meg unna diverse matvarer.

Det sies vel at det mor får luft i magen av får babyen luft i magen av.

Så om du tåler kinakål så tåler babyen mest sannsynlig også det. :)

Back
Topp