Jysk!!! Oppdatert

Traktortuppaoggutten

Elsker forumet
Var på jysk i går og kjøpte meg seng, men fikk ikke til og ta den med
hjem i går. Fikk satt den av til i dag og dobbelt sjekket i går at de hadde den
og at den skulle settes av.[:D]

Så... I dag kvittet vi oss med den gamle, vasket ned soverommet og dro for og hente ut den nye og større dobbeltsenga...[:D][:D][:D]

Da vi kom dit fikki høre det at den var solgt og att de ikke hadde flere på lager![:@][:@][:@]
Fikk ikke inn flere før på tirsdag!!![:@][:@][:@] Dette ble ikke godtatt av sambo nei og han mente vi måtte få en annen i stedet da som plaster på såret siden de haddde forsikkret oss om at de hadde den!!!
Han skulle se på det til i morgen da, for han giddet ikke og sjekke det i dag.

Skjylte på at det var lager feil og på  spørsmål om vareopptelling så sa han at de har det vær uke...[:'(][:'(][:'(]
Så hvorfor kunne vi ikke da bare få en annen seng da?!!

Så her sitter jeg og sambo uten seng...
Jeg (som vi nå kan kalle oss[:D]) HØYGRAVID og med bekkenløsning og han med elendig rygg...
ER SÅ SINNA NÅ!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

[:D][:D][:D]
Da har vi endelig fått skrudd opp sengen på rommet og reid den opp, så nå er det bare og legge seg. Ble også flyttet slik at vi får plass til en liten seng der også om en liten stund[:D][:D][:D]

men må ikke tro det at vi fikk noe reduksjon i prisen eller noe kunde smøring nei!!![:'(][:'(][:'(]

skjønner godt at du er sinna på de ja[:@][:@]
er det mulig liksom? spesielt når dere hadde kvitta dere med den gamle. Sove på på sofaen eller en tynn madrass når man er gravid og har dårlig rygg er da ganske ille! håper virkelig de ordner opp etter seg ganske raskt!!

jysk er noe drit!!
sambo til mamma kjøpte hagemøbler til oss i sommer-en overraskelse til oss. Men han har ikke hengerfeste på bilen, så vi måtte hente de selv, han betalte og fikset alt, og vi skulle bare dra innom og hente det. da hadde de solgt hele sullamitten, enda det var betalt og han sto og så på at de merket pakkene-helt utrolig! tror ikke jeg har en eneste god erfaring med verken butikkene eller produktene deres jeg....[&:] (bortsett fra dynetrekk og laken)

min erfaring er at betjeningen i Jysk butikkene ikke har service som hovedmantra iallefall........[:'(]

Så ufattelig dårlig gjort!!!![:@] Skjønner godt dere er sinte ja!!

Hm, merkelig oppførsel og meget dårlig service. Hørt mye rart om Jysk, men dette tok kaka.
Moren til samboeren min skulle kjøpe et lite klappbord der i sommer, men hun gikk ut igjen tomhendt. De hadde ikke flere oppe i butikken, og butikkdama gadd ikke gå ned på lageret for å hente et slik at hun fikk sett på om det var et slik hun skulle ha. Hvor mye kan de veie da, maks 4 kg?!

ARG! sååå irriterende!!!! Skikkelig dårlig service altså- syns dere skal snakke med en leder i butikken jeg! Det der er ikke greit!

Stakkars dere som må krøke dere sammen på sofaen i natt- sender nattastøv og håper dere begge ( he he alle tre) får noe god søvn....

Be om et plaster på såret i morra!!!!

åååååh arg.... e hadde blitt såååå sint .... [:@][:@][:@]

ORIGINAL: Unne

ARG! sååå irriterende!!!! Skikkelig dårlig service altså- syns dere skal snakke med en leder i butikken jeg! Det der er ikke greit!

Stakkars dere som må krøke dere sammen på sofaen i natt- sender nattastøv og håper dere begge ( he he alle tre) får noe god søvn....

Be om et plaster på såret i morra!!!!

Var sjefen selv vi snakket med, men han var jo enda teitere enn de bak kassa!

ORIGINAL: ToneA

ORIGINAL: titath

Ja ... fy flate..... Tror jeg hadde brukt minne lett framkommelige tårer da... Og forlangt en annen (dyrere [;)] ) seng til den samme prisen.
Er jo ikke kult å ligge på soffa...(ikke nå vertfall, med bekken plager å greier)

Vi forlangte en dyrere, men det hadde de ikke på lager. Kunne få en dåligere eller mindre seng da[:'(] Var jo ikke derfor vi skulle ha ny...

ORIGINAL: laispeth

Stakkars...[&o]

Håper dere får seng i morgen !!!!!!!!

ORIGINAL: titath

Det var ekstremt dårlig service da.. De hadde lovet dere den sengen og satt den bort for dere.. Da kan de jo ikke bare selge den videre [:@] 

Har lagt merke til at servicen på jysk her er dårlig og. Det er bare det at de er utrolig trege til å komme til kassa. I sommer når jeg skulle kjøpe hagemøbler så ventet jeg i 15 min mens hun som sto der lette etter møblene mine. Og køen i kassa ble jo lang da, og da så vi en annen selger som sto ute med røyken sin og skravla og lo med en kamerat som kom innom. [:@] [:@]Skjønner ikke at de kan ta seg en lang pause jeg når køen vokser i kassa. Har jobba i butikk selv jeg, og var det hektisk, måtte jeg droppe eller vente med pausen.

Nei klag til avisen [;)] Kanskje de gir seg da [;)]

åå fy jeg hadde eksplodert [:@]

Det var utrolig dårlig!! Jeg hadde ikke gått derfra uten seng!! Og forlangt å få den kjørt hjem! Det skal ikke være lov!

Har en historie som plaster på såret.....
Vi kjøpte oss nytt kjøkken som skulle være klart til julen som var 06.
Dro til kjøkkensenteret og forsikret oss om at kjøkkenet kom til den fastsatte datoen, jada der var alt i orden.
Rev det gamle kjøkkenet, malte og la nytt gulv.
Ventet på kjøkkenet som var best og alt så flott ut.
Montøret kom, men ikke noe kjøkken... Selgeren hadde GLEMT å bestille kjøkkenet til oss!!!!!!!! Vi var en jul med 2 barn uten kjøkken!!! Helt jævlig. Spiste middag ute hver dag!! Kjøkkenet ble levert 3 uker for sent.

Håper dere får sengen på plass. Ikke gi dere og forlang tilkjøring eller reduksjon i prisen!!

Back
Topp