jypp jypp

hansine_

Glad i forumet
da har Noah oppdaga at føttern e t å gå m å ikje t å tygg på.. [:D] hehe..
han tok sine første skrett aleina i hælga som va.. SÆLFØLGELI når æ å sambo va i trondheim!!!! huff, bei så lei mæ men samtidi gla når mamma ringte å sa d.. [8|]
så nu driv han å træna som bære d.. står m borde, slæpp sæ, tar 2-6 steg å dætt.. hehe.. komisk.. [:D]

fleire som e bynt?

flinke gutten din[:D]

even reise seg over alt nå og går når han får holde seg i noe[:D]har tatt 5-6 steg heilt aliena men syns d va litt skummelt så han vente nok te han e heilt trygg[:)]

ORIGINAL: even's mamma<3

flinke gutten din[:D]

even reise seg over alt nå og går når han får holde seg i noe[:D]har tatt 5-6 steg heilt aliena men syns d va litt skummelt så han vente nok te han e heilt trygg[:)]

hehe.. flenkingen..[:D]
her e d motsatt, å d e litt skummelt før han e ikje redd før å slæpp sæ.. så han jør d heile tia, både når t e tyggt å når d ikje e d.... så før øyeblekke har han 4 blåflækka i hode.. [:)][:D]

Så flink Noah er[:D][:D][:D]
Jørgen har også tatt sine første skritt helt alene, men det er fremdeles litt skummelt så han går helst der han kan holde seg fast i noe........

Så flink! Gustav slipper seg ikke helt enda. Har prøvd å stå uten å holde ved et par ganger. Men bare kort tid, og jeg er sikker på han ikke gjorde det med vilje. Mn så lenge han kan holde ved noe er han trygg. Går gjerne over stuegulvet med brio-vognen sin mens han rå-flirer. Artig med disse små.[:D]

Johanna går bare langsmed bord og sånt - men hun har begynt å slippe seg såvidt når hun står stille... og så faller hun... Ting skjer i et forrykende tempo nå - man skal følge med på alt! [:D]

[:D]
hoff, tia går så fort jo!

huska når han va baby å bære koza å sov i fange, nu e d jo bære tvangs koz som går.. [:D]

Så frlink han er!!!
Oliver prøver seg han og! Men det er litt skummelt!

ORIGINAL: hansine_

[:D]
hoff, tia går så fort jo!

huska når han va baby å bære koza å sov i fange, nu e d jo bære tvangs koz som går.. [:D]
`

å jaaaaaa, det var så deilig!.. Jeg savner det såååååååååå. Frida vil max kose 30 sekunder om gangen og jeg vil minimum kose i 30 minutter om gangen, men Frida får alltid viljen sin[:'(] Ender med noen korte tangskoser her også ofte. Det er viktig med minst fem om dagen![:)]

Så flink Noah er!! Frida er ikke klar for å slippe seg enda. Hver gang hun kommer i kinkige stillinger eller mister balansen når hun står, klamrer hun seg fast som om livet avhenger av det og sutrer etter hjelp[:D] Hun liker ikke å miste kontrollen den jenta.

Maja går bare hvis hun holder i noe. Briovognen for eks. Men jeg tipper det ikke er altfpr lenge til hun går. Hun er jo helt spinnvill og ikke redd for noe den jenta, hehe!

jorunn gikk 20  sammenhengende 1 juli. da hadde hun tatt 4-5 steg etter hverandre en uke eller to. fra en person til en annen.

ORIGINAL: cathri

jorunn gikk 20  sammenhengende 1 juli. da hadde hun tatt 4-5 steg etter hverandre en uke eller to. fra en person til en annen.

Jeg slutter bare ikke å bli imponert over datteren din jeg altså! Hun er så imponerende flink. Du har jo ingen baby lenger du[;)] 

Back
Topp