Juuuuul!

Tommelise86

Betatt av forumet
E d fler enn mæ som føle sæ stressa anngående jula?
Har faktisk skrevve ferdig julegavelista for i år no så føle at æ må bynn å handel inn julegava snart [8D] Blir jo så my pæng som ska ut i november/desember læll så føle at æ må få gjort unna julestresse før magen blir DIGER [8D]
Ska jo kjøp inn ett lass t lisja å så føle at æ har så kort tid på mæ [8D]

Fler som føle d sånn? [:)]

Stressar gjer eg ikkje, men gledar meg det gjer eg! Jul er så koseleg, eg syns heile desember er heilt topp [:D]

Julepynt, musikk, kalender på barne-tv. Får satsa på at formen held seg fin til dess!

ORIGINAL: Dugong

Stressar gjer eg ikkje, men gledar meg det gjer eg! Jul er så koseleg, eg syns heile desember er heilt topp [:D]

Julepynt, musikk, kalender på barne-tv. Får satsa på at formen held seg fin til dess!

Signerer denne altså[:D] Gleder meg som en unge til jul<3

Stressa ang jul nei[:D] Har ikke ofret julen en tanke enda jeg[&:]

æ glæde mæ æ å, men e ekstremt stressa me å ska ha klart alt før lisjmor kjæm å sånn å at gavan ska vær innkjøpt osv :P for vi blir bortreist fra julaften t 1-2 nyttårsdag utrolig nok, så får liksom ikke gjort nå redebygging når julaften kjæm så må ha d klart før den kjæm å da blir æ stressa [8D]

gleder meg som en unge til jul og til lille bebisen skal komme [:)][:)]

Stresser ikke i det hele tatt ang jula...bare gleder meg. Elsker jula, julelys,pakker,familie,julekalender,julemusikk etc etc.... <3
Jula kommer uansett om en får gjort alt eller ikke[;)]
Jenta mi har bursdag på julaften( stressa nok litt de dagene før da ja :)), så julaften har dobbel betydning hos oss:)

ok [8D] da ser d ut som at d bare e æ som stresse da [8D] e jo bare 4 å en halv mnd igjen! [8D] wææææ!
*stresse*

Jeg GLEDER MEG!!!

Sitte tjukk som en

se på

tihi... kunne fortsatt i det uendelige... kan nesten ikke vente til jul jeg!!! tihi[:)][:)]

ORIGINAL: tone86

Jeg GLEDER MEG!!!

Sitte tjukk som en

se på

tihi... kunne fortsatt i det uendelige... kan nesten ikke vente til jul jeg!!! tihi[:)][:)]

Haha[:D] Herlig!

jaaaa [:D]

Ååå gleder meg mae, ja føler jeg er litt stressa selv, plutselig er det november, desember, da går det unna[8D] 

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Signerer denne altså[:D] Gleder meg som en unge til jul<3

[:D][:-]

gleder meg bare... men familien må kanskje godta å få litt mindre gaver...

vi e en stoooooor familie så vi har maaaang gava å kjøp har mellom 30-40 stk [:-]
Å d e nærmeste familie som foreldre/steforeldre,søsken,tante/onkelbarn å fadderbarn så e råstressa me å ska bli ferdig me alt å alle [8D]
Så spørs om det bli litt billiger julegava i år ja gitt.. [8D]

Back
Topp