Juuuhuuuuu!!

Læjfærn

Forumet er livet
Hallo kjære damer! Ahh...nå er det lenge siden - nesten TRE UKER! Så herrleg å stikke innom igjen[:)] Vi er tilbake fra 14 dagers opphold på naturperlen på Vestlandet og har igrunn fått overdose med frisk sjøluft... Hatt det flott selv med møkkavær, for da har jo fæsken bitt masse på kroken.[:D]
Nå har de eldste reist til pappa'n sin for 14 dager og vi reiser med de minste til dyreparken i Kristiansand i morgen - gleder meg!

Såh, hvordan har dere det da? Og gullene deres?
Noe spennende som har skjedd de siste ukene? Noen som har blitt gravid eller født? Noen heftige diskusjoner? En hestehvisker kanskje?[:D]

Legger ved noen bilder fra ferien

Beklager at jeg ikke hadde et bilde hvor dere fikk se mer av meg i bikini[:(][:D]

Håper jeg ser mange av dere på treff på lørdag![:)]

søren at vi ikke fikk se mer av den deillige bikini-kroppen din [&:][&:][&:][&:][:D] hehe, men du er seriøst den flotteste 4-barns moren jeg har sett [:)]
Så ut som dere har hatt det kjempefint på ferie, og så flink småen er blitt å sitte!!! Nydelige alle sammen [:)][:)]

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

Halla...

Koslig å se deg igjen her:)

Takk for sist, shoppinga[:D] det klarte vi bra må jeg si..hehe..

Så mange fine bilder[;)] du fant bikini til slutt ser jeg..hehe.. eller kanskje ikke, kanskje derfor du gjemmer deg bak Celine?hehe

vi er klare for treff, jentekveld hos meg på kvelden, men jeg vil ha en tilbakemld på hvem som kommer..hehe...

Kos dere masse i dyreparken:)

Fant du veien tilbake fra shoppingen? Jeg gikk i feil retning jeg da, så det gikk en stund før jeg oppdaget det gitt[:D] 
Jentekveld hadde jo vært kjempegøy! Lurer på om Lykkis skal overnatte hos meg den dagen og hun har jo med seg Nina...kanskje asosialt hvis jeg reiser uten henne? Eller jeg kan ta med sambo så kan hun sitte barnevakt?[8|]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Å, så fiiine bilder!!! Dere er kjempeflotte, hele gjengen! Ser ut som dere har kost dere skikkelig!!! [:)]

[:D]

ORIGINAL: MiaMamma

søren at vi ikke fikk se mer av den deillige bikini-kroppen din [&:][&:][&:][&:][:D] hehe, men du er seriøst den flotteste 4-barns moren jeg har sett [:)]
Så ut som dere har hatt det kjempefint på ferie, og så flink småen er blitt å sitte!!! Nydelige alle sammen [:)][:)]

Takk *sugerdettilmeg*
Men si meg, bor ikke du i Bergen? Skulle jo hatt deg med på det miniminitreffet vi hadde der![&o][:)]

ORIGINAL: kurtine

Halla...

Koslig å se deg igjen her:)

Takk for sist, shoppinga[:D] det klarte vi bra må jeg si..hehe..

Så mange fine bilder[;)] du fant bikini til slutt ser jeg..hehe.. eller kanskje ikke, kanskje derfor du gjemmer deg bak Celine?hehe

vi er klare for treff, jentekveld hos meg på kvelden, men jeg vil ha en tilbakemld på hvem som kommer..hehe...

Kos dere masse i dyreparken:)

Fant du veien tilbake fra shoppingen? Jeg gikk i feil retning jeg da, så det gikk en stund før jeg oppdaget det gitt[:D] 
Jentekveld hadde jo vært kjempegøy! Lurer på om Lykkis skal overnatte hos meg den dagen og hun har jo med seg Nina...kanskje asosialt hvis jeg reiser uten henne? Eller jeg kan ta med sambo så kan hun sitte barnevakt?[8|]

Ja jeg fant veien med engang... flinke meg:) hihi... såpass ja, bra du fant fram til slutt da[;)]
Kan ikke du og lykkis komme hit da, så kan gubben din være barnevakt hjemme hos dere??hehe

Jo du sier noe...fader, er jo minus to barn i to uker, så LITT må han da kunne stille opp? [:D]

Fiiiine bilder! Ser ut som en fantastisk ferie[:)] Så flink Celine er til å sitte! Gleder meg til å se deg på lørddan, kjære![:D]

ORIGINAL: goldpen

Fiiiine bilder! Ser ut som en fantastisk ferie[:)] Så flink Celine er til å sitte! Gleder meg til å se deg på lørddan, kjære![:D]

Ja det blir sååå koselig! Så ser jeg frem til terrasse skravling på Lambertseter...

ORIGINAL: kurtine

ORIGINAL: MiaMamma

Takk *sugerdettilmeg*
Men si meg, bor ikke du i Bergen? Skulle jo hatt deg med på det miniminitreffet vi hadde der![&o][:)]

jo, stemmer det [:)] hadde sikkert vært kjempekoselig det, men er litt pysete av meg da [:D][:D]

ORIGINAL: siv31

Hei, så kos å se deg her igjen. Har nå savnet deg når du har vært borte[:)] Ser ut som om dere har koset dere kjempe masse. Dere er jo så nydelige alle sammen[:)]

Du skjønningen da!
Dere har vært savnet dere også, det kan jeg love deg![:)]

Back
Topp