S Stredet Elsker forumet 16 Mar 2007 #1 Har alle tatt helg eller? Jeg er helt alene her inne [:(][:(] Og jeg som er SÅÅÅÅ tastesyk etter å ha vært på jobb og borte fra bv en HEL dag [:)]
Har alle tatt helg eller? Jeg er helt alene her inne [:(][:(] Og jeg som er SÅÅÅÅ tastesyk etter å ha vært på jobb og borte fra bv en HEL dag [:)]
BlåBobler Forumet er livet 16 Mar 2007 #2 Hallo!!!!!!!!! [:D] Jeg er her, og er sååååå happy etter gårsdagens hockeykamp!! [:D] I kveld er det kamp igjen, og jeg kjenner nervene kommer for fullt nå!!!! [&:]
Hallo!!!!!!!!! [:D] Jeg er her, og er sååååå happy etter gårsdagens hockeykamp!! [:D] I kveld er det kamp igjen, og jeg kjenner nervene kommer for fullt nå!!!! [&:]
S Stredet Elsker forumet 16 Mar 2007 #3 Heia på deg!![:D] Håper jo på Oilers jeg da![:D] IKKE VÅLERENGA!!! DA er dt mye bedre med Sparta ja [:D]
Heia på deg!![:D] Håper jo på Oilers jeg da![:D] IKKE VÅLERENGA!!! DA er dt mye bedre med Sparta ja [:D]
Entil Elsker forumet 16 Mar 2007 #4 Jeg holder også en knapp på Sparta og Oilers[:)] Litt artig når "favorittene" sliter[8D]
S Stredet Elsker forumet 16 Mar 2007 #5 ORIGINAL: Entil Jeg holder også en knapp på Sparta og Oilers[:)] Litt artig når "favorittene" sliter[8D] YEPP YEPP
ORIGINAL: Entil Jeg holder også en knapp på Sparta og Oilers[:)] Litt artig når "favorittene" sliter[8D] YEPP YEPP
BlåBobler Forumet er livet 16 Mar 2007 #6 ORIGINAL: Entil Jeg holder også en knapp på Sparta og Oilers[:)] Litt artig når "favorittene" sliter[8D] Ja, det blir nok Oilers som går til Finale. Forhåpentlig mot OSS!!!!!! [:D]
ORIGINAL: Entil Jeg holder også en knapp på Sparta og Oilers[:)] Litt artig når "favorittene" sliter[8D] Ja, det blir nok Oilers som går til Finale. Forhåpentlig mot OSS!!!!!! [:D]
S Stredet Elsker forumet 16 Mar 2007 #7 ORIGINAL: BlåBobler ORIGINAL: Entil Jeg holder også en knapp på Sparta og Oilers[:)] Litt artig når "favorittene" sliter[8D] Ja, det blir nok Oilers som går til Finale. Forhåpentlig mot OSS!!!!!! [:D] Ja det hadde vært no' det!! I HOPe!!
ORIGINAL: BlåBobler ORIGINAL: Entil Jeg holder også en knapp på Sparta og Oilers[:)] Litt artig når "favorittene" sliter[8D] Ja, det blir nok Oilers som går til Finale. Forhåpentlig mot OSS!!!!!! [:D] Ja det hadde vært no' det!! I HOPe!!