Juuhuuu!

Papillon

Elsker forumet
Her er jeg, tyve minutter forsinket. Det er vel en selvfølge at ungene skulle bli vanskelige å legge akkurat i kveld. Eldste og yngste har nettopp sovnet i sengene sine, så nå er det bruspause og bv på mamman før litt husarbeid må til pers. Men hvor er dere?

Jeg er her :-)Har måttet amme han ørten ganger etter han ble lagt.... :-P

Her har vi hyling for fulle mugger, men nå bærer min kjære litt.
Har hatt besøk i kveld også så derfor jeg er så forsinket.

Hehe, sånn er det når man har unger - umulig å planlegge noe! Litt etter jeg skrev HI her våknet mellomste. Så var det å lirke ham tilbake til søvnen. Det gikk uten alt for mye grining. Han har begynt å våkne hver kveld mellom ti og elleve, akkurat når jeg skal sette meg ned for å slappe av litt før jeg legger meg. Så vil han sitte på mammas fang, gjerne ha en kopp melk og bare kose. Dumme meg har latt han komme opp to kvelder på rad. Så i kveld måtte han legge seg ganske fort igjen, for sånne uvaner skal vi IKKE ha! (Men det var litt koselig å sitte i sofaen og bare kose også da, blir alltid for lite tid til de store, merker jeg)

Jeg møtte heller ikke opp på deiten. Fikk en kjempesmell i ryggen i forgårs. I går kveld var derfor samboeren hjemme fra øving for å hjelpe meg med bæring og løfting av lillemann, og da kunne jeg jo ikke sitte på dataen hele kvelden. Når han var så snill og hjalp meg så mye, selv om han egentlig ikke skulle ha vært hjemme, var jo det minste jeg kunne gjøre å holde ham med selskap.

Back
Topp