Justert sengen

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Har dere justert ned bunnen på sengen?
Jeg tar ikke sjansen lenger og justerer ned i dag. Hun tar tak og reiser seg ved kanten nå..

Så flink hun er!

Her er mi lite intr i fart og spenning.
Ruller kun litt innimellom og ligger lenge enten på mage eller rygg og er fornøyd der.

Snur seg i sirkel (mage/rygg). Vist tendens til pittelitt åling en sjelden gang.

Ingen sitting. Ingen kryping. Ingen forsøk på å sette seg opp/reise seg opp. Og altså lite rulling og bevegelse generelt.

Sååå her har vi ikke det problemet :p

Har ikke senket bunnen. Har ikke hatt behov for det.

Vår er relativt lav i utgangspunktet, så kommer ikke til å senke den helt ned på en stund, tror jeg. Men hadde nok gjort det om den var høyt oppe :)

Ikke gjort det enda, hun har ikke visst tegn på å ville dra seg opp etter kanten enda.

Her snur hun seg ikke på magen i senga en gang :-p kanskje en fot som kommer ut av og til. Så er nok lenge til hun her skal opp langs kanten :-p

Gjorde det for et par uker siden. Begynte å snu seg, slenge en fot over kanten mens hun dro i sprinklene, så da tok vi ikke sjansen lenger. Skal nok litt til at hun hadde klart det, men så ut som hun var på vei til å dra seg ut av sengen.

Ikke enda. Han har ikke begynt å dra seg opp enda. :)

Justert ned for en mnd siden, da begynte hun å skulle klatre over... Nå krabber hun og i går fikk hun sin første blåveis etter å ha kræsja med boret i et forsøk på å komme seg opp...

Jenta mi er 9 mnd, men jeg har ikke tenkt tanken enda engang:-p Ho liker å ta livet med ro den frøkna der;-)

Her senket vi bunnen foret par uker siden. Vesla reiser seg opp på to og krabbet ut av sengen så det var på høy tid.

Back
Topp