Justere bilsete

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Kan hende jeg er helt dum og har totalt «gravidhjerne» men har prøvd å justere den stroppen mellom bena flere ganger å få den lengre. Der hvor jeg har markert pilen har jeg trykket , også dratt i snora, men får ikke til at den blir lengre. Lest instruksene flere ganger, men får dette ikke til.
Noen som har en sånn stol som kanskje kan forklare dette til meg så jeg skjønner det?[emoji15][emoji31]
IMG_9145.JPG

Du får ikke den lengre men drar du i dem som skal være over armene blir dem lengre :)

Kan hende jeg er helt dum og har totalt «gravidhjerne» men har prøvd å justere den stroppen mellom bena flere ganger å få den lengre. Der hvor jeg har markert pilen har jeg trykket , også dratt i snora, men får ikke til at den blir lengre. Lest instruksene flere ganger, men får dette ikke til.
Noen som har en sånn stol som kanskje kan forklare dette til meg så jeg skjønner det?[emoji15][emoji31]
Vis vedlegget 256130
Den kan ikke bli lengre tror jeg! Er selene som må justeres :happy:

Den blir ikke lengre, den sølvgreia du trykker inn mellom bena er for å justere selene som går over skuldrene.

Oki, tusen takk for svar[emoji4] skjønner ikke helt hvordan selen blir større da, men skal prøve meg frem[emoji6][emoji12] Greit å prøve å forstå denne før den lille kommer[emoji6][emoji1305]

Ja, den mellom bena kan ikke endres, bare de som går over skuldrene/hofta. Jeg plagdes med samme i min gravidhjerne når vi fikk stolen :p Det blir romsligere i setet ved å ta ut puta under rumpa etterhvert som barnet vokser :)

Ja, den mellom bena kan ikke endres, bare de som går over skuldrene/hofta. Jeg plagdes med samme i min gravidhjerne når vi fikk stolen :p

Så bra det er flere, forsto det endelig når de sa det nå og prøvde meg frem[emoji85][emoji23]. Følte meg litt ekstra dum når jeg så hvor enkelt det er[emoji1381]‍♀️[emoji51][emoji23]. Men jaja, to hjerner er for mye i min kropp[emoji12][emoji16].

Så bra det er flere, forsto det endelig når de sa det nå og prøvde meg frem[emoji85][emoji23]. Følte meg litt ekstra dum når jeg så hvor enkelt det er[emoji1381]‍♀️[emoji51][emoji23]. Men jaja, to hjerner er for mye i min kropp[emoji12][emoji16].

Aaakkurat samme her, dro i alt av seler tilslutt :p Men som jeg redigerte inn over her, putene tas jo ut etterhvert og da blir det jo gradvis romsligere :)

Aaakkurat samme her, dro i alt av seler tilslutt :p Men som jeg redigerte inn over her, putene tas jo ut etterhvert og da blir det jo gradvis romsligere :)

Sant[emoji1305] ja blir jo romsligere da, men med denne hjernen greide jeg ikke å skjønne dette uten deres hjelp. Så glad jeg spurte ellers hadde jeg surret sånn til noen måtte hjulpet meg

Back
Topp