september82
Glad i forumet
Fra mars 13,ufattelig trist,mine tanker går til gutten hennes og familien... <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja dette er ufattelig trist man kan undre seg på hvorfor det ikke var blitt fanget opp...
Men enda viktigere er at folk er open om slike ting. Så kansje med tiden skammen forsvinner og det blir enklere for de som sliter, å kontakte hjelp!
Tenner lys for Henne og sønnen og resten av familien! Føler for og gjøre så mye mer!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja,det er veldig viktig å være åpne om dette. Da jeg hadde det som verst,var det åpenheten min som hjalp meg til å få hjelp. Det må bli slutt på tabuet om å snakke om dette,man er ikke svak om man har depresjon. Og man kommer ikke ut av det hvis ikke man er åpen og får hjelp!
Får du hjelp? Håper virkelig det, og håper du blir fort friskJeg sliter selv med fødselsdepresjon og tenker på hvor utrolig vondt hun har hatt det. Håper sønnen hennes har et stort nettverk rundt seg. Tenner et lys i kveld!
Juli13
Får du hjelp? Håper virkelig det, og håper du blir fort frisk
Sniker fra april13 og signerer denne!♡♡Så utrolig trist!
Måtte mannen hennes ha masse styrke og klare å komme seg gjennom dette sammen med barnet.
Hvis i fred.
juli13
Godt at du får hjelp ♡Jeg får masse hjelp, derfor jeg tenker sånn på denne jenta som ikke har blitt fanget opp. Det gjør meg virkelig vondt!