Justair ♥

Ja dette er ufattelig trist :( man kan undre seg på hvorfor det ikke var blitt fanget opp... :(
Men enda viktigere er at folk er open om slike ting. Så kansje med tiden skammen forsvinner og det blir enklere for de som sliter, å kontakte hjelp!
Tenner lys for Henne og sønnen og resten av familien! Føler for og gjøre så mye mer!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja dette er ufattelig trist :( man kan undre seg på hvorfor det ikke var blitt fanget opp... :(
Men enda viktigere er at folk er open om slike ting. Så kansje med tiden skammen forsvinner og det blir enklere for de som sliter, å kontakte hjelp!
Tenner lys for Henne og sønnen og resten av familien! Føler for og gjøre så mye mer!

Ja,det er veldig viktig å være åpne om dette. Da jeg hadde det som verst,var det åpenheten min som hjalp meg til å få hjelp. Det må bli slutt på tabuet om å snakke om dette,man er ikke svak om man har depresjon. Og man kommer ikke ut av det hvis ikke man er åpen og får hjelp!

Ja,det er veldig viktig å være åpne om dette. Da jeg hadde det som verst,var det åpenheten min som hjalp meg til å få hjelp. Det må bli slutt på tabuet om å snakke om dette,man er ikke svak om man har depresjon. Og man kommer ikke ut av det hvis ikke man er åpen og får hjelp!

Ja du har helt rett! Dette burde jo ikke være tabu i heletatt, siden så mange sliter med dette... synd at det skal være slik i 2013...
Så bra du snakket åpent om det, og at du fikk den hjelpa du trengte ♥

Dette var fryktelig trist å høre! Har selv en nær slektning som hadde små barn og tok sitt eget liv, også det etter all sannsynlighet fødselsdepresjon som gikk over i videre depresjon. Helt ufattelig for oss rundt. Alle tenker selvsagt at de burde ha oppdaget det, men det kom virkelig som lyn fra klar himmel, og det er ikke alltid slik at man kan oppdage sånt. Dere som eventuelt skulle slite på en sånn måte; søk hjelp, eller få noen til å hjelpe dere med å gjøre det. Depresjon er ikke noe å vente med til det evt blir verre, og det er ikke noe nederlag å si at man sliter.

Mine tanker går til familien rundt Justair/Lene. Ta imot all hjelp dere kan få, og husk at dere ikke skal la være å prate om henne framover, selv om dette skjedde på måten det gjorde. Noe av det vondeste for meg, har vært hvor vanskelig det har vært å prate med familien om hun som døde i etterkant, fordi alle har så vondt og helst vil fortrenge det i dagliglivet. Åpenhet er det eneste som hjelper mot dette, både forebyggende mot selvmord og som sorgarbeid for de etterlatte det rammer <3

Sniker fra juni12..

Utrolig leit å høre :( Sender varme tanker til samboer(?), barn og øvrig familie. Hadde selv fødselsdepresjon, så vet hvordan det føles. Heldigvis så jeg det selv, og bad om hjelp. Veldig leit at du ikke fikk samme hjelpen. Håper du har det bra nå.

Sniker her inne fra april 2014. Fikk høre om dette nå i dag, ble helt satt ut. Er ikke lenge siden en bekjent gjorde akkurat det samme etter en fødselsdepresjon. Sender varme tanker til mann og barn <3

Sniker fra Juni 2014. Alle tanker går til familen hennes og da spesielt til hennes lille sønn.

Jeg kjenner deg ikke, hverken privat eller på forumet, men tårene mine triller for deg. Håper du har funnet fred for dine plager og din daglige kamp.. Hvil i fred

Sniker fra juni 2013.

Hvil i fred!

Og til alle andre, fødselsdepresjon er ingen skam, søk hjelp!

<3 Kan du løveloven?
Jeg skal være meg, men gi plass til andre så de kan være seg! <3

Noen ganger får man litt mer i fanget enn man hadde forutsett.
Litt mer enn man føler man er rustet til å takle.
Litt mer enn man kanskje hadde ønsket.

Hentet fra bloggen 2 pluss 3

Tungt å tenke på at en ung mor ikke så noen annen utvei. Til alle andre som har tyngre dager enn hva de klarer å bære alene: Søk hjelp, dere er ikke alene. Og kampen vil være verd det på alle mulige måter. Lykke er ikke noe man finner, lykke er noe man skaper seg.

Fra juni 2013.
Så ufattelig trist! Mine tanker går det de pårørende. <3

Så ufattelig trist :( Hvil i fred. Jeg håper du har det godt der du er nå.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg sliter selv med fødselsdepresjon og tenker på hvor utrolig vondt hun har hatt det. Håper sønnen hennes har et stort nettverk rundt seg. Tenner et lys i kveld!

Juli13

Jeg sliter selv med fødselsdepresjon og tenker på hvor utrolig vondt hun har hatt det. Håper sønnen hennes har et stort nettverk rundt seg. Tenner et lys i kveld!

Juli13
Får du hjelp? Håper virkelig det, og håper du blir fort frisk :-)

Så utrolig trist!
Måtte mannen hennes ha masse styrke og klare å komme seg gjennom dette sammen med barnet.
Hvil i fred.

juli13

Last edited:
Så utrolig trist!
Måtte mannen hennes ha masse styrke og klare å komme seg gjennom dette sammen med barnet.
Hvis i fred.

juli13
Sniker fra april13 og signerer denne!♡♡

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Jeg får masse hjelp, derfor jeg tenker sånn på denne jenta som ikke har blitt fanget opp. Det gjør meg virkelig vondt!
Godt at du får hjelp ♡

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Sniker fra april13.
Dette var utrolig trist å høre om ♥ lys over Lenes minne!

Om noen kjenner de etterlatte vil jeg tipse om LEVE ♥

Back
Topp