Justair ♥

*IdaMor*

Elsker forumet
Hvil i fred Lene♥
Mine tanker går til din lille sønn og din famile ♥ håper du har det bra der du er no ♥
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Last edited:
Hva har skjedd? :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hun har valgt og forlate oss. Etter og ha slitt mye med fødselsdepresjon... er helt ufattelig at ingen fanget opp å skaffet henne hjelp... får så vondt inni meg, av at hun har slitt med dette i all stillhet. :'(

Kjære kjære Justair <3

Jeg kan ikke fatte hva jeg leser.. Jeg kan ikke fatte hvor vondt du må ha hatt det. Du har jo skrevet mye om at du slet med depresjon, selvmordstanker og en spesifikk plan om å gjøre det slutt, og jeg kan bare ikke fatte at ingen fikk lagt deg inn sånn at du fikk ordentlig hjelp.

Kjære kjære Justair.. el Lene som jeg ser du het.. jeg bare gråter.. tårene vil ikke slutte å renne.. og jeg ser på datteren min og tenker at du forlot en sønn på samme alder. Du må ha hatt det så vondt kjære deg. Dette er alt for vondt å tenke på.

Kondolerer av hele mitt hjerte til sønnen din og din familie.

Hvil i fred <3

Nå gråter jeg for din sønn og familie. Håper de finner styrke i hverandre, hvil i fred kjære Justair.

Nei dette var forferdelig..herregud så trist..vet ikke hva jeg skal si- bare griner.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg klarer ikke slippe tanken på veldig mange ting.

Jeg skulle ønske jeg hadde tatt mer kontakt.

Jeg skulle ønske jeg hadde spurt oftere om hvordan det går.

Jeg skulle ønske jeg hadde spurt
Om hun trengte en venn.

Jeg skulle ønske jeg hadde spurt om hun ville ha besøk.

Jeg skulle bare ønske at det ikke var sant.

Jeg må si at dette gikk virkelig inn på meg, og jeg kommer til å gråte lenge. Jeg håper inderlig Ailo har en fantastisk familie rundt seg.

Jeg klarer ikke slippe tanken på veldig mange ting.

Jeg skulle ønske jeg hadde tatt mer kontakt.

Jeg skulle ønske jeg hadde spurt oftere om hvordan det går.

Jeg skulle ønske jeg hadde spurt
Om hun trengte en venn.

Jeg skulle ønske jeg hadde spurt om hun ville ha besøk.

Jeg skulle bare ønske at det ikke var sant.

Jeg må si at dette gikk virkelig inn på meg, og jeg kommer til å gråte lenge. Jeg håper inderlig Ailo har en fantastisk familie rundt seg.
Samme tankene her også!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har tent lys for deg ikveld♥ helt ufattelig at det her har skjedd... får så vont av å tenke på hvor forferdelig vondt du må ha hatt det! Sitter med mange tanker og tårer som triller, tårer for deg Lene, tårer for Ailo, tårer for familen din ♥ føler jeg skulle, å kunne ha gjort så mye mer! Helt ubegripelig at det har hent. Så trist og tungt å tenke på at gutten din, nå må leve ett liv uten mamman sin ♥

Vedlegg

• 1380141765855.jpg
    1380141765855.jpg
    72,9 KB · Visninger: 390
Last edited:
Strever litt her også- selv om dere er "bare på forum" så har vi delt så mye forskjellig her..uff tenker veldig mye på om og men og tenk og hvis..nei dette var så utrolig leit og trist..
Justair♥

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nå ble jeg helt satt ut! Så ufattelig trist!
Kan ikke tro det.
Hvil i fred!
<3

Idag tenker jeg spesielt mye på deg og din familie <3

Skulle virkelig ønske jeg kunne ha gjort en forskjell.

Hvil i fred.

Min dypeste medfølelse til familien din.

Hei alle sammen! Tilhører egentlig mai2013, men hadde lyst å skrive en liten hilsen til dere her inne i januargruppa. Kjente Lene godt og hun har sagt at hun bruker dette forumet mye. Ville at dere skulle få vite at hun har gått bort siden hun pleide å være her inne så mye. Men det ser jeg at dere allerede har fått med dere.

Var i begravelsen hennes i dag. Utrolig trist, men godt å få gitt en varm klem til de nærmeste pårørende og vise at vi er der for dem. Kirken var fyllt med nydelige blomster og mange møtte opp for å ta et siste farvel med denne unge, gode jenta.

Idamor: kjenner du henne utenom dette forumet eller, siden du fikk høre om det?

Ta vare på hverandre!

Varme tanker fra meg til dere...

Huff, sitter her og vet ikke helt hva jeg skal si og gjøre. Tårene presser seg fram,klumpen i halsen gjør at jeg nesten ikke får puste. Føler meg så liten og skulle så gjerne ha gjort noe mer for å hjelpe. Men jeg vet at det er vanskelig å hjelpe,og det gjør så vondt å akseptere at hun ikke er her mer. Hvil i fred kjære Justair, håper du har fått det bedre der du er nå! Håper du har fått den freden med deg selv,som du søkte. Håper alt går bra med Ailo og resten av familien din.

Sniker fra september`12. Ord blir fattige:( Utrolig trist hun ikke så noen annen utvei enn det triste utfallet. Mine tanker går til familie, pårørende og ikke minst hennes lille sønn</3 Hvil i fred

Sniker fra 'før svangerskapet'
Dette er så ufattelig trist. Slet med dype deperesjoner og tanker om å ta livet mitt selv, så vet hvordan det er og hvor tungt det kan være å komme seg utav. Jeg fikk hjelp!!! Hvor var de som skulle hjelpe henne?
Mine tanker går til lille gutten hennes, og familie <3 skal tenne lys for dere !

Prøver på en skatt til <3

Appen<3

Back
Topp