He heDukket plutselig opp penger på kontoen min i dag. Aner ikke hvor de er fra, men jeg tar da imot jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He heDukket plutselig opp penger på kontoen min i dag. Aner ikke hvor de er fra, men jeg tar da imot jeg![]()
Jobber ikke du i bhg, eller husker jeg feil nå?Jupp
Det stemmer at jeg jobber i barnehage ogsåJobber ikke du i bhg, eller husker jeg feil nå?![]()
Hva annet jobber du med?Det stemmer at jeg jobber i barnehage også
Barnetrygd?
Er det mye?
Kanskje ringe banken på mandag i tilfelle deter penger som har kommet feil
Jeg pleier å kjøpe markører i mengder fra ebay
Blæ
Mannen spiste vårruller til middag alene i går kveld, vi andre hadde jo spist hos mine foreldre.
Kjente når vi la oss at de var fulle av hvitløk.
Sto opp og hjalp yngste på badet før jeg krabba til sengs igjen. Hele rommet stinker hvitløk.
Matpakke og sykkeltur?Lurer så på hva vi skal finne på resten av ferien.’Har brukt altfor mye penger denne turen , mye mer enn jeg trodde så da blir det mindre til resten av ferien
Oii. Når du finner ut av deg, gi dem mitt kontonummer også!
Spøk til side, så bør du vel ikke bruke dem før du vet hvor de kom fra. Skjedde meg for noen uker siden, skjønte ikke hvor pengene kom fra.. også var det jo jeg selv som hadde overført trumf bonusen![]()
Hihi ^^
Fant ut av det nå. Gave fra mamma![]()
Idag gikk jeg og la meg etter mating av frøkna og vi fikk sove i to ekstra timer. Deilig. Og hu sov fra klokken 2 til 6:30.![]()

Maskemarkører og strikkepinneSå herligHva skal du bruke dem på?
![]()